نشست مجموعه علوم دینی و انجمن نواندیشان اوز

به گزارش پسین اوز و به نقل از دبیر انجمن نو اندیشان و به دعوت شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی و مدرس مدارس علوم دینی اوز نشست مشترکی بین  مسئولین مجموعه علوم دینی اوز و اعضای  هیات رئیسه و تعدادی از اعضای انجمن نواندیشان اوز در مدرسه احمدیه اوز برگزار شد.

در این نشست و دیدار  که با هدف آشنایی بیشتر هر دو گروه با فعالیتهای یکدیگر و همکاری هر چه بیشتر انجام شده بود پس از تلاوت قرآن، شیخ صالح انصاری و شیخ محمودزاده توضیحاتی در ارتباط با فعالیتهای مدارس علوم دینی دادند و همچنین از اقدامات خیر خواهانه و فعالیت های مختلف از جمله فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و افرادی که حافظ کل قرآن کریم شده بودند و درباره سایر فعالیت های مجموعه گفتند.

سپس آجی مزرعی، ساسان پیرزاد، جعفر راستگو و طیبه نامی از فعالیت های انجمن و همراهی با مجموعه ها و کارهای عام المنفعه و عملکرد انجمن، همچنن  شرح مختصری از  اهداف و برنامه ها انجمن از زمان شکل گیری تا اکنون را بازگو کردند.

در این جلسه بر ادامه کارهای خیرخواهانه دو طرف به صورت منظم و با هدف خدمت به جامعه خصوصا شهرستان اوز در جهت توسعه و تعامل و اتحاد بیشتر بین همشهریان و منطقه تاکید فراوان شد.

در پایان مقرر گردید در آینده ای نزدیک جلسات تخصصی تری نیز برگزار گردد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد