رقابت قرآنی دانش آموزان در مجتمع فرهنگی و آموزشی آفرینش

به گزارش پسین اوز، مسابقات قرآن دانش آموزان مقطع اول و دوم ابتدائی شهر و منطقه اوز به میزبانی مجتمع فرهنگی و آموزشی آفرینش و زیر نظر آموزش و پرورش ۴ اردیبهشت ۹۸ برگزار شد.

محمد رضا رضایی رئیس آموزش و پرورش منطقه اوز در آئین افتتاحیه این مراسم خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات قرآن بیش از ۴۰۰ نفر دانش آموزان دختر و پسر دوره های تحصیلی اول و دوم ابتدائی از اوز، گلار، بیدشهر، قلات، فیشور، اسلام آباد، کهنه، کوره، هود و محلچه برای راهیابی به مرحله شهرستان شرکت دارند.

وی با تاکید بر این که هدف از برگزاری مسابقات قرآن تنها شرکت دانش آموزان در مسابقات نیست افزود: به دنبال قرآنی کردن فضای مدارس هستینم تا دانش آموزان بتوانند خود به عنوان سفیران قرآنی در کنار معلمانشان باشند.

پروین دادستان مدیر مجتمع فرهنگی و آموزشی آفرینش با بیان این که دانش آموزان در رشته قرائت و حفظ به رقابت خواهند پرداخت گفت» نفرات برتر هر رشته در پایه اول و دوم ابتدائی به جهت رقابت در مرحله استانی معرفی خواهند شد.

در این آئین قرآنی ۱۰ داور دانش آموزان را مورد سنجش قرار می دادند و در پایان به دانش آموزان و مسئولان جوایزی از طرف آموزشگاه آفرینش به رسم یادبود داده شد.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد