روزهای پرواز تهران، قطر و کویت از فرودگاه لارستان تغییر کرد

مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان از تغییر روزهای پرواز تهران، کویت و قطر خبر داد.

به گزارش پسین اوز، مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان گفت: برنامه پروازی این فرودگاه از شنبه ۷ آبان تغییر و پروازهای خارجی کویت و قطر از روزهای سه شنبه و پنجشنبه به روزهای یکشنبه و دوشنبه انتقال می یابد.

امین الله صولتی افزود: شرکت هواپیمایی «ایران ایر» از این ببعد پروازهای لار- تهران را در روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می دهد.

وی با اشاره به این که سه شنبه ها نیز مسیر تهران- لار- تهران توسط هواپیمایی پارس ایر انجام می شود گفت: فرودگاه بین المللی لارستان برای ورود ایرلاین های جدید داخلی و خارجی آمادگی دارد.


3 دیدگاه

  1. سلام علیم مسئول فرودگاه لارستان ضمن عرض سلام و خسته نباشید.احتراما بعرض می رسانم که ما که برای کسب روزی و درآمد به کشورهای حاشیه خلیج فارس میرویم انتظار دارم که مسئولین نسبت به گرفتن خروجی از ما صرف نظر کنند. ما از شما انتظار داریم که مطالبات ما را به مقامات مربوط اطلاع و کسب تکلیف کنید.چون پولی که از ما گرفته میشود بعنوان سفر زیارتی سیاحتی میباشد که شامل ما که برای کسب درآمد و وارد کردن ارز به کشور نمیشود.و مسئله آخر اینکه دفترچه داریم برای ندادن خروجی ولی وقتی در ایران باشیم و اعتبارش تمام شود در ایران آن را تمدید نمیکنند. لطفا پیگیری نمایید.با تشکر قبلی رحمان رحمانی خواهشمندم بعد از پیگیری اطلاع رسانی کنید

  2. درست میگوید چرا و به چه علت از ما که برای کشور و خانواده زحمت می کشیم باید خروجی بدیم لطفا رسیدگی کنید حمز حسینتی

  3. درست میگویم حتما یک فکری بحال ما بکنید آنجا که هستم به ما میگن اجنبی و وقتی که به ایران میاییم بعنوان یک ادم پول دار نگاه میکنند و همه میخواهند ما را بدوشن نمیدانند این پول که آنجا در میآوریم چه گرفتاریهای را باید تحمل کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد