روستای هود اوز مستعد توسعه

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن، نشست کارشناسی و بررسی طرح هادی روستای هود، از توابع دهستان بیدشهر بخش اوز با حضور مدیر بنیادمسکن لارستان تشکیل شد.

مدیر بنیاد مسکن لارستان گفت: روستای هود از روستاهای سرسبز و آباد شهرستان لارستان و بخش اوز است و دارای اولویت برای توسعه روستائی است. ناصر زائری افزود: باید شرایطی مهیا شود که بتوان از فرصت های توسعه در این روستای زیبا بیشتر و بهتر استفاده شود.

وی اضافه کرد که روستای هود دارای جاذبه های گردشگری است و می توان از این ظرفیت برای جذب گردشگری و تامین درآمد برای معیشت مردم بهره مند شد. مدیر بنیاد مسکن لارستان با اشاره به این که، طرح های توسعه روستای هود اوز بر همین اساس در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد که هود در شمال غربی شهر اوز قرار دارد و یک روستای قدیمی است که از نظر کشاورزی فعال است. همچنین وجود آثار شکاف های در دامنه کوهها(قلعه زیر دژ، پس تنب) کوه قلات و دره جهنو  بیانگر آن است که گردشگری در این روستا جواب می دهد.


2 دیدگاه

  1. روستاهاى اوز همه زیبا وآباد هستند ، بهتر است همه را معرفى کنید راستى شهرستان شدن چى شد ؟

  2. ببخشید در جمله زیر که در متن خبر آمده است:
    «« آثار شکاف های در دامنه کوهها(قلعه زیر دژ، پس تنب) کوه قلات و دره جهنو بیانگر آن است که گردشگری در این روستا جواب می دهد»»
    شکاف چه ربطی به گردشگری دارد؟ منظورش چیست لطفا توضیح دهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد