ساختمان اکسیژن ساز بیمارستان اوز به بهره برداری رسید

ساختمان اکسیژن ساز بیمارستان امیدوار اوز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ با مبلغ بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پسین اوز، این ساختمان به مساحت ۱۲۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۶۲۰ میلیون تومان خیریه مرحومه دکتر میترا محمدامین میراحمدی و لوله اکسیژن و برق آن با هزینه ۲۲۰ میلیون تومان توسط بیمارستان امیدوار اوز و دو دستگاه ۱۵۰ لیتری اکسیژن ساز به ارزش حدود ۳ میلیارد تومان توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان به بیمارستان اهدا شد.

در این آئین رییس بیمارستان امیدوار اوز عنوان کرد: بحث اکسیژن سازی با توجه به اینکه قبلاً دستگاه اکسیژن ساز نداشتیم و کل نیاز مجموعه از طریق کپسول تامین می شد که هم مخاطرات خاص خود را داشت و هم فشاری که در هر یک از موج های کرونا پیش می آمد که خوشبختانه با حمایت خیرین و دولت این ساختمان احداث شد. هزینه ساختمان و تاسیسات آن حدوداً ۳۰ درصد توسط دولت و ۷۰ درصد خیرین تقبل کرده اند.

وی گفت: دو دستگاه اکسیژن ۱۵۰ لیتری در این ساختمان مستقر شده است که بیش از نیاز  الان بیمارستان در حداکثر ظرفیت در این اکسیژن ساز پیش بینی شده است. با راه اندازی این دستگاه اکسیژن ساز ما در بیمارستان اوز نیازی به کپسول در هیچ یک از بخش ها نداریم و تعدادی از کپسول ها به صورت دپو مانده اند که در صورت خرابی دستگاه یا قطع برق آن بتوان بیمارستان را پشتیبانی کرد.

آجی مزرعی رئیس موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز گفت: این پروژه خیریه مرحومه دکتر میترا میراحمدی ساکن دبی بوده است که در بیمارستان امیدوار خیریه آن جاری است. وی از مسئولان تقاضا کرد که بیمارستان امیدوار اوز نیازمند شدید به دستگاه سی تی اسکن جهت رفاه حال بیماران دارد که ساختمان و تمام امکانات آن فراهم شده است.

در پایان مسئولان از ساختمان سی تی اسکن در حال ساخت نیز بازدید به عمل آوردند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد