سرپرستان سه اداره در اوز معرفی شدند

به گزارش پسین اوز، شورای اداری شهرستان اوز در روز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۹۹ در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اوز برگزار و مسئولان جدید ادارات صمت(صنعت، معدن و تجارت)، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز معرفی شدند.

حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز در سخنان کوتاهی گفت: امیدواریم وحدت و همدلی در همه امور و مسائل وجود داشته باشد. امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانست و همه ما به وحدت اعتقاد ویژه ای داریم. وی اولین سالگشت شهادت شهید سلیمانی را گرامی داشت و خدا را شکر کرد که شاهد ارتقاء اوز هستیم.

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز از شهید سلیمانی به عنوان یک دیپلمات برجسته نام برد و افزود: شهادت و حیات وی دشمن شکن بود. علی پور ضمن اشاره به انتخابات پیش رو از مردم درخواست مشارکت و از مسئولان درخواست همکاری و فعالیت کرد. بالاترین مقام سیاسی و اجرائی شهرستان اوز در ادامه اظهار داشت: امروز ۲ اداره مهم یعنی صمت و میراث فرهنگی تاسیس و یک مسئول اداره جابجا می شود.

فرماندار با تشکر از امام جمعه و مهمانانی که از شیراز، بندرعباس و لارستان در جلسه حضور یافته اند گفت: جا دارد از کوشش ها و فعالیت های دکتر حسین زاده نماینده مردم در مجلس سپاسگزاری کنم چون توانسته است با همکاری  فرمانداری ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان جذب کند. علی پور ضمن تبریک به رئیس جدید اداره صمت اوز اظهار داشت: انتظار دارم در سرمایه گذاری و تاسیس واحدهای تولیدی و صنفی و تنظیم بازار کوشا باشید و در اولین فرصت نسبت به تشکیل اتحادیه ها اقدام گردد. از مسئول میراث هم انتظار است در شناسائی اماکن تاریخی و فرهنگی و توسعه صنایع دستی و گردشگری اقدام شود.  همچنین از رئیس جدید ورزش و جوانان درخواست دارم به جوانان اهمیت دهید و در تقویت ورزش قهرمانی کوشا باشید.

در ابتدا جلسه صفدر منشی معاون فرماندار از مسئولان ادارات درخواست کرد طرح های قابل کلنگ زنی یا افتتاح را در دهه فجر کتبا اعلام، رابطین اقامه نماز معرفی و تکریم ارباب رجوع کنید، به اخطارهای هواشناسی توجه، در ادارات کشیک برقرار، نصب دوربین های مدار بسته را ترویج، شبکه دولت در همه ادارات راه اندازی گردد و به طور مرتب به روستاها سر بزنید و با فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان همکاری داشته باشید. وی بهنام محمدپور رئیس اداره طبیعی آبخیزداری، محمد دهقان مدیر کمیته امداد امام(ره) و افسانه اعتمادی رئیس اداره پست را به حضار معرفی کرد.

سپس معاون توسعه منابع و نیروی انسانی سازمان صمت فارس طی سخنانی گفت: شهرستان شدن اوز حق این مردم با فرهنگ بود و خداوند حق را به حق دار رساند. رئیس اداره صمت اوز از یک ماه پیش در اوز مستقر و فعال بوده است و مرتب از همکاری و خوبی های مردم این شهرستان بویژه اتاق اصناف به نیکی یاد می کند. دکتر روح اله ملک پور تشکیل اتحادیه ها را در شهرستان، گام اول دانست و گفت تفکر مردم اوز صنعت و معدن نیست و لازم است دیدگاه مردم تغییر کند و سازمان صمت فارس به جد حامی شهرستان اوز است.

مجید اسماعیلی رئیس اداره حراست ورزش و جوانان فارس سخنران بعدی بود، که از صابر احتشامی فرزند شهید احتشامی که مدت یک سال رئیس اداره اوز بود تشکر کرد و برای دال خان رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد. اسماعیلی ورزش اوز را درخشان دانست و از هیات امناء خیرین و ورزش دوستان اوز سپاسگزاری کرد. در این آیین مهدی کوکبی مسئول بازرسی و شکایات اداره کل ورزش و جوانان نیز حضور داشت که از مردم ورزش دوست اوز سپاسگزاری کرد.

فرزاد شریفی، مدیر دفتر نماینده مجلس در اوز در سخنان کوتاه، خواستار توجه رئیس اداره صمت که توسعه شهرک صنعتی شد و گفت: با حمایت دکتر حسین زاده نماینده مردم در مجلس برای: کوره، بیدشهر، محلچه، فیشور و اسلام آباد و شهر اوز اعتبارات کلان ورزشی اخذ شده است.

وی در پایان گفت: تمامی ادارات در پایان سال ۹۹ مورد ارزیابی قرار می گیرند و انتظار است به میراث فرهنگی اوز به آثار فرهنگی توجه ویژه کنند. در ادامه عبداله معصوم نژاد رئیس اتاق اصناف، علی محمد ابراهیمی زاده رئیس اداره صمت لارستان، صابر احتشامی رئیس سابق، عزیز اله دال خان رئیس جدید ورزش و جوانان، فرهاد پیرزاد رئیس جدید میراث فرهنگی به ترتیب در مورد وضعیت اتاق اصناف، ویژگی های صنعتی و معدنی و تجارت شهرستان اوز، عملکرد ورزشی و تشکر از زحمات فرماندار و مسئولان و در بعد میراث از زحمات احمد خضری دبیر انجمن میراث فرهنگی و بازرگانی مدیر موزه مردم شناسی تشکر کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد