شهرستان اوز، میزبان مسابقات قرآن کریم جنوب فارس

شهرستان اوز میزبان مسابقات چهارده گانه قرآن کریم قطب جنوب دانش آموزان استان فارس است.

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز، شورای برنامه ریزی برای میزبانی شهرستان اوز از مسابقات چهارده گانه قرآن کریم قطب جنوب فارس با حضور فرماندار، رئیس و کارشناسان مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پررش استان فارس و جمعی از روسای ادارات و مقامات نظامی و انتظامی در تالار فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان اوز نشست را با تشکر از برنامه ریزان آغاز و اظهار داشت: شهرستان فرهنگی اوز دارای ظرفیت مناسب قرآنی خواهد بود. محمد محمدی از روسای ادارات و ارگان ها درخواست کرد که مسئولانه در اجرای بهترین میزبانی با آموزش و پرورش همکاری کنند. وی حضور قاریان قرآن را موجب خیر و برکت دانست.

علی اصغر رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز در این مورد گفت: ۷۰۰ دانش آموز قاری قرآن از شهرستان های اوز، لارستان، گراش، خنج و بیرم در تاریخ های ۹ و ۱۰ اسفند ماه سال جاری به میزبانی شهرستان اوز در رشته های مختلف قرآنی به رقابت می پردازند.

 


4 دیدگاه

  1. به امید موفقیت برای بچه های قرآنی شهرستان اوز

  2. بنا به گفته ی یکی از حاضرین در جلسه هزینه ای که برای برگزاری این مسابقه برآورد شده ۶۰۰ میلیون تومان می باشد قرار است این هزینه ازچه منبعی تامین شود؟ اعتبار دولتی یا جیب خیرین ؟

  3. از والدین دانش آموز. در اوز

    بسیار خوب موفق باشید اما مسولین فکری هم بحال افت تحصیلی در آموزش وپرورش اوز به نمایند

  4. التماس دعا. برای رفع مشکلات

    در جلسات قرآنی از بچه ها بخواهیم که برای تورم. وگرانی ودیگر مشکلات مردم. هم. دعا کنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد