چمدان نامه ها رونمائی شد

کتاب داستان «چمدان نامه ها» اثر مهرداد انداچه در موزه مردم شناسی اوز رونمائی شد.

به گزارش پسین اوز طی آئین ویژه ای با حضور بخشدار مرکزی، روسای اداره کتابخانه ها، آبفا، موزه مردم شناسی، خانه فرهنگ و پسین اوز و نماینده اوز امروز از کتاب داستان «چمدان نامه ها» نوشته نعمت الله (مهرداد) انداچه شهروند ساکن دبی رونمائی شد.

فوزیه زارع رئیس اداره کتابخانه ها، انسیه گلابی بخشدار مرکزی و شریف بازرگانی مدیر موزه مردم شناسی اوز ضمن گرامیداشت روز زن و مادر درباره کتاب چمدان نامه ها به اختصار صحبت کردند.

گفتنی است چمدان نامه ها دومین اثر مهرداد انداچه است که در قطع رقعی در ۱۱۲ صفحه با جلد مقوائی و بهای ۶۰ هزار تومان توسط انتشارات امید صبا تهران چاپ و منتشر شده است. انداچه در مقدمه کتاب می نویسد: «داستان چمدان نامه ها اولین داستان بلندی است که در ۵۰ سالگی نوشته ام. بنده متولد آبادان هستم … و در سال ۱۳۵۲ شمسی برای اولین بار به زادگاه پدری ام شهر اوز در استان فارس سفری برای تعطیلات داشتم … » نویسنده محتوای کتاب را بر اساس خاطرات واقعی نگارش کرده است و اولین تجربه وی در داستان نویسی است.

برای مهرداد انداچه نویسنده خوش ذوق اوزی ساکن دبی آرزوی موفقیت بیشتر را داریم.

همزمان با رونمائی از این کتاب گرامیداشت روز زن و مادر نیز برگزار گردید. دانش آموزان آموزشگاه کوثر روستای کهنه بخش مرکزی سرود مادر را اجرا و کلثوم برازنده کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروده مادر را قرائت، فاطمه گل کاریانی و فائقه نیامبارک قصه قدیمی اوز (کاتای تی ته) و کوثر احمدی دانش آموز مدرسه کوثر کهنه و ستایش اربابی دانش آموز مجتمع آفرینش حافظ خوانی و گلستان خوانی کردند.

در این آئین دانش آموزان و مربیان مکتب خانه زمین پیما اوز و مدرسه کوثر روستای کهنه و گروهی از اولیاء دانش آموزان و فرهنگ دوستان حضور داشتند. فاطمه کامیاب مجری و یحیی ابراهیمی قاری قرآن بود.

 

 


1 دیدگاه

  1. این کتاب کجا عرضه می شود؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد