طرح آموزش ۳۳ روزه روخوانی قرآن درمجتمع آفرینش

جشن پایان طرح ۳۳ روزه روخوانی قرآن در پایه سوم ابتدایی مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش  اوز برگزار شد.

حمیرا نامدار، به گزارش پسین اوز، در این آئین  قرآنی شاحسنی و باقری معاونان پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش، مدیر و دبیران و دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در سالن اجتماعات مجتمع آفرینش دانش آموزان  پایه سوم را در این جشن همراهی کردند.

در ابتدای این مراسم شاحسنی معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش ضمن تشکر از پروین دادستان مدیر مجتمع آفرینش گفت: کار بسیار زیبای است که این مجتمع دانش آموزان را در مراسمات مختلف مشارکت داده است و این کار یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است.

 حضور مستمر و فعال دانش آموزان کاری که بدون استرس و اضطراب به همراه والدین و مشارکت در برنامه های اجتماعی  انجام می گیرد ستودنی است. این چنین برنامه هایی  به روند اجتماعی شدن دانش آموز  و زمانی که دانش آموز ما توانی این را دارد که بین جمعی اثری فرهنگی از خود به جای بگذارد، اعتماد به نفس این دانش آموز را می رساند. در سال گذشته دانش آموزان زیادی در این مجتع موفق به کسب مقام های منطقه ای و استانی شده اند که نشان از این مشارکت ها  و برنامه ها می باشد.

فاطمه جعفرنژاد دبیر قرآنی این مجتمع گفت: طرح سی و سه روزه آموزش ارتقاء قرآن یکی از طرح های وزارت آموزش وپرورش است و درسال تحصیلی جاری نیز همزمان با سراسر کشور  از اول آبان ماه شروع و به مدت سی و سه روز اجرا شده است.  براساس این طرح هر روز یک زنگ کامل به درس قرآن براساس فصل دوم کتاب درسی آموزش قرآن این پایه اختصاص پیدا کرده تا مهارت روخوانی قرآن در میان دانش‌آموزان این پایه ارتقا پیدا کند. امید است، طی این ۳۳ روز با تشویق والدین و  روخوانی روزانه آیات و سوره‌هایی از قرآن کریم توانسته  باشیم دانش‌آموزان را با کلام وحی بیشتر آشنا کنیم.

در این آئین قرآنی برنامه روخوانی قرآن به همراه معنی آن توسط تک تک دانش آموزان پایه سوم و خواندن پیام های قرآنی، دف نوازی گروه اناشید حوریان اوز و  دانش آموزان همراه بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد