فرماندار: یک سوم اعتبارات شهرستان اوز به جاده اختصاص یافته است

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن تشکر از اعضاء هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اوز که در تاریخ ۸ فروردین به مناسبت آغاز سال نو و حلول ماه رمضان در فرمانداری صورت گرفت گفت: مهم ترین برنامه ما در سال ۱۴۰۲ گفتگوی رو در رو با مردم است.

وی ضمن تمجید از عملکرد مثبت دانشگاه آزاد اوز اظهار داشت: دانشگاه مبدا تحولات است و سعی می کنیم در این رابطه آماده هر نوع همکاری با دانشگاه هستیم.

محمدی در پی درخواست حضار گفت: بحث زندان و ثبت اسناد در حیطه وظایف قوه قضائیه بوده و ارتباطی به دولت ندارد. اما فرمانداری پیگیر امور بوده و خواهد بود و در این رابطه اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس به ضرورت تاسیس اداره ثبت در اوز تاکید دارد.

فرماندار افزود: طبق مقررات استقرار ادارات در شهرستان های کمتر از ۷۰ هزار نفر جمعیت می باید در مجتمع ادارای باشد و این قانون دست و پاگیر شده است ولی فرمانداری کتبا از استاندار درخواست کرده است که موضوع ثبت اسناد خارج از این مقررات پیگیری  شود.

در مورد تاسیس پلیس ۱۰+ نیز پس از پیگیری فرمانداری و مردم بالاخره فراخوان زده شد و ۵ نفر واجد شرایط برای گزینه نهائی به تهران معرفی شده اند. بالاترین مقام اجرایی شهرستان اوز توجه به زیرساخت ها از جمله آب، برق و راه را از مهم ترین برنامه های شهرستان نام برد و گفت: یک سوم اعتبارات شهرستان در حوزه راه اختصاص یافته است و اولویت ها: ۱- به بهسازی گردنه اوز – بلوک ۲-گردنه هیرم ۳-پیچ های گلار اختصاص داده شده است.

محمدی در پایان گفت: این اقدامات پس از استقرار فرمانداری و حضور اینجانب بوده است که قبل از آن نیز می توانست انجام گیرد.

قبل از بیانات فرماندار، عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه، آجی مزرعی، طیب نامی، احمد صمدانی، حسین حسین نیا، راضیه شمسی، حمیرا نامدار، قدریه غیاثی، فروغ هاشمی، فتحیه فتحی، ناصر خضری، بهرام رفیعی، احمد خضری، عبدالرحمان صالح و محسن مهرآوران دیدگاه های خویش را درباره دانشگاه آزاد و مشکلات توسعه شهرستان و غیره اعلام و از فرماندار درخواست رفع مشکلات شدند.

دیدار اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد و فرماندار که از ساعت ۱۱ و ۴۵ در تالار فرمانداری آغاز شده بود در ساعت ۱۳ پایان یافت.  

دیدارکنندگان با انسیه گلابی بخشدار مرکزی نیز ملاقات و سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند. گلابی ضمن سپاس اظهار داشت: امید است سال جدید سال توسعه و پیشرفت شهرستان باشد.


2 دیدگاه

  1. لطفا اعتبارات را مشخص تا یک سوم آن معلوم شود وبنویسید چه چاده ای اقدام شده ؟

  2. حکایت زندان واداره ثبت اسناد. اوز

    به گفته جناب فرماندار تاسیس اداره ثبت اسناد ومستله زندان در حیطه قوه قضاییه است. اما تاسیس سایر ادارات دولتی مانند. اداره کار و رفاه اجتماعی. محیط زیست. اداره امور آب. هواشناسی وو……که در اختیار. دولت است. که انتظار میرود فرمانداری. با جدیت اقدام نماید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد