فرهنگیان نمونه شهرستان اوز معرفی شدند

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اوز به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از سوی ستاد برزگداشت مقام معلم و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اوز اسامی فرهنگیان نمونه اعلام شد.

در این رابطه مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز پیام تبریکی به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله العلیم

همه پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شود. از این منظر کشور وامدار همه استادانی است که بحق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از رسول هدایت(ص) روشن نگاه داشته اند.

لذا شایسته است از تلاش های مداوم و کوشش های مستمر فرهنگیان شهرستان اوز که در اشاعه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم از میهن اسلامی تلاش می نمایند تقدیر و تشکر نمایم. آرزومندم شما خوبان که در مسیر تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش و مکتب انسان ساز اسلام، از جان مایه می گذارید همواره سرافراز و پیروز باشید.

 محمدرضا رضایی – مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز

اسامی فرهنگیان:

۱-مصطفی طالبی معلم نمونه استانی ۲-سوسن حسنی ۳-فرشته احراری ۴-فرزانه نورافشان ۵-لاله دبیری معلمان نمونه شهرستان ۶- مهدی محمدی کادر خدماتی نمونه شهرستان.

پسین اوز، هفته معلم را به فرهنگیان زحمتکش شهرستان بویژه فرهنگیان نمونه تبریک می گوید.


1 دیدگاه

  1. اوزی از شیراز

    با تبریک به این فرهنگیان عزیز امیدواریم که اموزش وپرورش اوز که به مدیریت ارتقا پیدا کرده از لحاظ افت تحصیلی واز نظر گیقیت هم پیشرفت وا رتقا یابد اموزش وپرورش اوز از ادارات ونهادهای با سابقه جنوب فارس است که دارای پرونده درخشانی بوده اما متاسفانه در دهه های اخیر از شهرستانهای مجاور عقب افتاده وعملکرد ان چندان بر وفق مراد مردم این شهرستان فرهنگی نیست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد