فیشور، قهرمان مسابقات فوتسال مدارس متوسطه منطقه اوز شد

تیم دانش آموزی مدرسه شهید مطهری فیشورقهرمان مسابقات فوتسال مدارس متوسطه اول منطقه اوز شد.


این مسابقات با شرکت ۱۰ تیم از مدارس متوسطه منطقه اوز در سالن ورزشی اداره آموزش و پرورش اوز برگزارشدو تیم مطهری فیشورتوانست با شایستگی مقام اول این مسابقات را بدست آورد .


در این دوره از مسابقات پس از برگزاری دور اول رقابت ها ۴ تیم نظری اوز ، مطهری فیشور، آل محمدشهرک توحید کهنه و بهروزیان اوز به مرحله نیمه نهایی رسیدند و دو تیم مطهری فیشورو بهروزیان اوز توانستند با غلبه بر حریفان خود به فینال این مسابقات راه یابند و در بازی نهایی دو تیم فینالیست رودر روی هم قرار گرفتند و در یک بازی جذاب و دیدنی تیم خوب و منسجم مطهری فیشور توانست تیم خوب دانش آموزی بهروزیان اوز را از پیش رو بردارد و قهرمان مسابقات فوتسال دانش آموزان متوسطه اول منطقه اوز شود .
در این مسابقات تیم دانش آموزی مدرسه آل محمدشهرک توحید کهنه به دلیل عدم حضور تیم نظری اوز در دیدار رده بندی سوم شد .
در مراسم اختتامیه این بازیها مسئولین اداره آموزش و پرورش اوز ، مساح مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه اوز ، رئیس و تنی چنداز اعضای هیات فوتبال بخش اوز ، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده در مسابقات و جمعی از دانش آموزان مدارس منطقه اوز حضورداشتندو به تیم های برتر مدال قهرمانی و لوح یادبود در مسابقات اهدا گردید.


2 دیدگاه

  1. محمد. فیشوری. از شیراز

    روز پنجشنبه بخش بمپور. بلوچستان با حضور. استاندار. دکتر جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری وبا پیام ووزیر کشور به. شهرستان جدید بمپور. ارتقا پیدا کرد این بخش اهل سنت با همت دولت محترم. وبا. اراده. وپشتکار مستمر. مردم. ومسولین. ونماینده مجلس ارتقای سطح. وبه سهرستان ارتقاپیداکرد. مردم منطقه امیدوارند مسولین وفعالین اوزی درراه. ارتقای بخش بزرگ. وقدیمی اوز نیز. ارتقا یابد. تا سبب پیشرفت کل منطقه گردد

  2. يعقوب از بندر

    درود به دانش آموزان قهرمان فیشور ، فیشور در جنوب فارس داراى اهمیت است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد