فیشور قهرمان ششمین بازی های بومی محلی بانوان بخش اوز

به گزارش پسین اوز؛ ششمین بازیهای بومی محلی به همت هیات بازی های بومی محلی بانوان و همکاری اداره ورزش و جوانان اوز و به میزبانی روستای فیشور  با حضور ۱۷  تیم شرکت کننده در سالن ورزشی فیشور برگزار شد.

در جریان این بازی و در روز اول دوم اسفندماه، در رشته هفت سنگ ویژه بانوان تیم های: آفتاب فیشور الف، آفتاب فیشور ب، کتابخانه بانو اوز، سیدالشهدا فیشور، آفاق بیدشهر، فراز هود، توحید فیشور، هلال احمر هود، هودژ، کتابخانه فیشور، جوانان بلغان، آوای فیشور، توحید کهنه، جوانان قلات، رعد کهنه، پیام فیشور و طوفان کهنه با هم به رقابت پرداختند.

 همچنین در دومین دیدار برگزاری در سوم اسفندماه ۹۷ این رقابت ها، تیم های: آوای فیشور، کتابخانه فیشور، توحید کهنه و پیام فیشور رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان تیم آوای فیشور موفق شد برابر حریفش به برتری دست یابد و مقام اولی را از آن خود کند. کتابخانه فیشور دوم، پیام فیشور سوم و توحید کهنه مقام چهارم را کسب کردند. همچنین  جام اخلاق به تیم آفاق بیدشهر رسید.

مینا مرادی، سهیلا پیش دست، فاطمه گرامپور، فاطمه لطافت و صفا نورانی داوران این دوره از بازی ها بودند.

هیات بازی های بومی و محلی بانوان اوز: فاطمه کامیاب مسئول، فائزه رضایی، قدریه غیاثی، انا حسینی، حمیرا نامدار، ریما کامیاب، الهه مرادی، زبیده میرزاده، بلقیس کامیاب و بنفشه مرادی نیز از اوز و ایران عبادی، آرزو کریمی و ناهید شیخی نیز از فیشور از تمامی تیم های شرکت کننده در این مسابقات تشکر و قدردانی کردند.

 

 


1 دیدگاه

  1. یادش بخیر تیم کتابخانه فیشور با زحمات سرکار خانم فاطمه گل حقیقت اول شد ایشان هم فعالیت فرهنگی دارند هم ورزشی،عالی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد