مشاور ریاست عالیه و معاون مجمع جهانی تقریب در دانشگاه آزاد اوز

به گزارش پسین اوز، معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب به اتفاق رئیس اداره امور برگزاری اردوهای آموزشی مجمع و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی فارس، مشاور سابق روسای جمهوری در امور اهل سنت و مشاور فعلی رئیس عالیه دانشگاه آزاد، روسا و معاونین دانشگاه های آزاد لارستان و خنج از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز بازدید کردند.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب و مشاور ریاست عالیه دانشگاه آزاد در امور اهل سنت و رئیس امور برگزاری اردوهای آموزشی مجمع جهانی تقریب و رئیس دانشگاه آزاد فارس که برای افتتاح دفتر تقریب المذاهب دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به منطقه سفر کرده بودند برای دیدار از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز به اوز آمده و در ابتدای ورود مورد استقبال جمعی از اعضای هیات امنای دانشگاه، اساتید، کارکنان، دانشجویان و کارکنان فرمانداری در دانشگاه آزاد اوز قرار گرفته و از قسمت های مختلف دانشگاه بازدید کردند.

حجت الاسلام علم الهدی گفت: من با شهرستان اوز و علماء اوز آشنا هستم و امروز خوشحالم که از این شهر و دانشگاه آزاد آن که واقعا زیبا و مستحکم ساخته شده است دیدار می کنم. این دانشگاه همت مردم و مسئولان را نشان می دهد. مولوی اسحق مدنی نیز اظهار داشت: خداوند رحمت کند مرحوم حاج شیخ محمد فقیهی که واقعا منادی وحدت بود و من با او خیلی دوست بودم. وی شهر اوز را نماد وحدت در استان فارس خواند و برای مردم و مسئولان آرزوی موفقیت کرد.

دکتر محمد نخی رئیس امور اردوهای آموزشی نیز گفت: در صورت وجود شرایط و امکانات دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اوز نیز افتتاح خواهد شد. دکتر پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد فارس اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم که رشته های جدید در مقاطع مختلف در این دانشگاه تاسیس کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد