مشاور فرماندار اوز در امور بانوان، خانواده و سلامت منصوب شد

به گزارش پسین اوز، طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان اوز، مشاور امور بانوان، خانواده و سلامت فرمانداری اوز منصوب شد.

مهندس علی پور فرماندار شهرستان اوز در این باره گفت: نقش زنان در پیشبرد جامعه برای همه روشن و مثبت است. مدیریت و برنامه ریزی قشر زنان در مسائل اشتغال باید در راستای پرورش استعدادهای ذاتی آنان؛ احترام به مالکیت فکری و اقتصادی همچنین در نظر گرفتن ظرافت های روحی، جسمی و شئونات اسلامی آنان طراحی شود.

وی افزود: مسلما باید فرایندهایی نظیر باورهای عرفی و عقاید غلط حاکم بر بعضی از اقشار جامعه که در عرف های اجتماعی در حضور زنان تاثیرگذار است تصحیح و تعدیل گردد. فرماندار با اشاره به این که در جنوب استان فارس بویژه شهرستان اوز ما شاهد فعالیت و نقش پررنگ زنان در مسائل اجتماعی هستیم.

اضافه کرد برای هر چه بهتر ارتقاء روند پیشرفت مسائل زنان دوری از ناکامی ها و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خانم فاطمه قاسمی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق سیاسی و مدرس دانشگاه آزاد را به عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری اوز معرفی و از بانوان فعال درخواست دارم تا او را پیوسته یاری و درخواست های خویش را به وی ارائه دهند.

آیین معارفه در ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۲۱ آذر ۹۸ در محل فرمانداری اوز با حضور ۳۰ تن از بانوان فعال شهر اوز برگزار شد. گزارش مفصل در خبرهای بعدی تدوین می گردد.  


6 دیدگاه

  1. فرهاد ابراهیم پور

    حضور ایشان و این انتصاب را به فال نیک میگیریم و امید واریم جامعه زنان شهرستان اوز بیش از پیش به درجات عالی تر برسند و فعالیت بانوان در همه عرصه ها بیشتر گردد .
    این انتصاب از سوی فرماندار شهرستان نشانه اهمیت دادن به حضور بیش از پیش بانوان و نیز توجه به مسایل و مشکلات انان است .از فرماندار محترم تشکر میکنیم و برای سرکار خانم فاطمه قاسمی ارزوی توفیق داریم .

  2. ساسان پیرزاد

    با سلام و تبریک خالصانه محضر فرماندار عزیز که با دید باز در جامعه خدمت می نمایند و تبریک به سرکار خانم قاسمی که به حق این حکم نشانه تلاش این بانو میباشد

  3. شهرستان اوز و نداشتن اخبار در سطح استان

    تبریک بابت انتخاب یک بانوی فعال اوزی برای مشاور فرمانداری اوز انتظار داریم که مسولین یک خبر نگار بومی جوان برای صدا وسیمای فارس از شهرستان اوز برای گزارش اخبار منطقه معرفی نمایند اخبار منطقه اوز در استان بازتابی ندارد

  4. فرهاد ازشيراز

    مبارک است ، ان شاالله موفق باشند امیدواریم در فرماندارى اتاقى براى ایشان در نظرگرفته شود تا رسما کار را شروع کند نه اینکه در جلسه تمام گرددمن ماه پیش آمدم لار خانمى به نام باقرى این کار انجام مى داد وخیلى کارش زیاد بود از خانم قاسمى انتظار است که فعالانه دنبال مار برود نه اینکه کار را در جلسه خلاصه کند

  5. ضمن تبریک به خانم قاسمى اگر کمى بیشتر بین مردم باشد وکمتر خودش را بگیرد وکتابى حرف نزند موفق مى شود

  6. الان. موقعی. است. که. زنان. وبانوان. فعال. اجتماعی. در اوز. با همت. فرمانداری ومشاور. ایشان. کارهای. خوبی. را. در. سطح. شهرستان. اغاز. وبه جامعه. زنان. منطقه. کمک. نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد