معاون سیاسی استانداری در فیشور و محلچه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از طرح های عمرانی فیشور بازدید و در آئین افطار و شام روستای محلچه شرکت کرد.

به گزارش پسین اوز، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در روز جمعه ۹ اردیبهشت پس از شرکت در آئین راهپیمائی روز قدس در شهر اوز در عصر همان روز به اتفاق محمد محمدی فرماندار و حسین روانشاد رئیس دادگستری و سایر مسئولان از طرح های عمرانی فیشور بازدید و اظهار داشت که شهرستان اوز و توابع مظهر وحدت است و امروز نشان دادند که با بصیرت کامل و با شرکت در همایش بزرگ روز قدس همبستگی خویش را با مسلمانان جهان برای آزاد سازی قدس اعلام کردند.

اسماعیل محبی پور طرح های عمرانی روستای فیشور را که با همت خیرین ساخته می شود ستود و گفت: امید است بتوانیم مطالبات مردم را برآورده سازیم.

سپس در مسجد قبا در روستای محلچه در جمع مردم شرکت و اظهار داشت که مردم محلچه مردمی خونگرم و نیکوکار هستند. قبل از سخنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز از حضور معاون سیاسی در شهرستان تشکر کرد و گفت: امروز مردم شهرستان با شرکت در راهپیمائی روز قدس حماسه آفرینی کردند که سپاسگزاری می شود.

فتح اله امینی رئیس شورا اسلامی روستای محلچه و نماینده شورای شهرستان در استان نیز ضمن تشکر گفت: حضور مسئولان و معتمدان در روستای محلچه باعث می گردد تا در راه توسعه و آبادانی روستا کوشاتر باشیم و از مسئولان نیز درخواست مساعدت کنیم.

در این آئین گروهی از مسئولان اداری شهرستان، اعضای شورای شهر و شهرستان و بخش مرکزی، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی شهرستان و اصحاب رسانه حضور داشتند و پس از اقامه نماز جماعت حضار به صرف افطار و شام که به همت منصور محمدی یکی از افراد خیر و نیکوکار روستای محلچه تهیه شده بود، پرداختند.

 


4 دیدگاه

  1. معلم از اوز

    برای ارتقای فیشور به بخش فیشور به ایجاد دو دهستان دراین بخش نیاز است که مسولین استان فارس و شهرستان اوز باید آنرا پیگیری نمایند مردم اوز از ارتقای فیشور که حق. آنهاست پشتیبانی جدی میکنند

  2. آوریهای بندرعباس

    از آقای خضری ودیگر دلسوزان در اوز انتظار داریم موضوع عدم استقرار ادارات مهم مانند ثبت اسناد. پزشکی قانونی. محیط زیست تامین اجتماعی و…دفاتر خدماتی مانند پلیس ۱۰+. ودفتر قضایی. ثنا را با آقای محبی پور معاون سیاسی استانداری وفرماندار محترم به صورت ویژه وجدی مطرح نمایید آلان همه شهرستانهای تازه تاسیس فارس. دارای این ادارات هستند. آخر علت چیست و چه باید کرد. موفق باشید

  3. از کارکنان بیمارستان اوز

    الحق. والانصاف فیشور دیگر در اندازه یک روستا نیست از جناب محبی پور معاون استانداری فارس که خودشان بومی منطقه هستند استدعا داریم که ترتیبی داده شود و شرایط را برای ارتقای فیشور به مرکز بخش فراهم شود فیشور درحال حاضر از بیشتر بخشها بزرگتر وواجد شرایط بهتری است

  4. فیشوری. دانشجو

    از آنجاییکه آقای محبی پور بومی منطقه است وبه شرایط جغرافیایی شهرستان اوز ومنطقه فیشور آشنایی دارند ودرسمت حساس معاونت سیاسی استانداری هم هستند استدعا میشود فکری به حال ارتقای فیشور به نمایند با تشکر از طرف مردم خوب وصبور فیشور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد