نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم

به گزارش پسین اوز، و به نقل از آفتاب لارستان ۱۶ نفر از ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه لار،گراش،  اوز و خنج تایید صلاحیت شده اند. اسامی آنان به شرح زیر است:

۱-حمید افروشه (درزو سایبان لار)۲-علاء الدین بروجردی(لار) ۳-حامد توانا((لار) ۴-جمشید جعفرپور(لار) ۵-ناصر دلخوش (گراش) ۶-حشمت اله زارعی(خنج) ۷-اسعد زاهدی (لار)۸-داریوش سپاده (گراش) ۹-محمود عسکرپور (لار)۱۰-مصیب علیشیر(لار)۱۱-حسین فقیهی(گراش) ۱۲-هاشم قاسمی (بنارویه لار)  ۱۳-منصور محتاجی (لار) ۱۴-یوسف محبی (لار) ۱۵-یعقوب موحدی (لار) ۱۶-محمداسماعیل یگانه فرد(لار)

گفتنی است کسانی که صلاحیت آنان رد شده و یا احراز صلاحیت نشده اند از امروز به مدت ۵ روز یعنی تا ساعت ۱۶ روز ۲۶ دی ماه می توانند اعتراض خود را همراه با مدارک و مستندات به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان فارس و یا مستقیما به تهران ارسال یا اعلام کنند. شورای نگهبان نتایج بررسی مجدد را حداکثر تا ۱۲ بهمن ۹۸ اعلام خواهد کرد.


4 دیدگاه

  1. اوزی دوستدار منطقه

    از شهرستان اوز هیچکدام تایید نشدند ب۶ نظر میرسد اسعد راهدی از لار گزینه مناسبتری برای ما اوریها باشد

  2. بروجردی ۵ دوره نماینده بروجرد بود,بروجرد را آباد کرد حالا فقط تنها آرزوش آباد کردن لار است!!!!!!!!!!!!

    • مردم محترم لارستان شهروندان شرهرستان لار مراغب انتخاب نماینده باشین حتما سوابق نمایندگانتون رو در حوزه های انتخابیه قبلی بررسی کنید و از نظرات مردمان آن حوزه آگاه باشید .

  3. بی شک همه این اشخاص توانمند و مقتدرند و زحمات جبران ناپذیری طی سالها متحمل شده اند که وجودشان ارزنده ست، اما بد نیست از علم و نبوغ جوانان و نخبگان این خاک کهن نیز بهره مند شویم ..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد