نخستین سفر شهرستانی مشاور اهل سنت استاندار فارس به اوز

ناصر هنر مشاور اهل سنت استاندار فارس در نخستین سفر شهرستانی خود با حضور در فرمانداری، نماز جمعه، شهر اوز و مناطق کوره، بیدشهر و فیشور با مردم معارفه و مشکلات را بررسی کرد.

به گزارش پسین اوز، ناصر هنر در گفتگوی با پسین اوز گفت: برای معارفه و بررسی مشکلات مردم و گزارش به استاندار، شهرستان زادگاهم را به عنوان نخستین شهرستان انتخاب و ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ به اتفاق فعالان اجتماعی ساکن شیراز به نام های منصور انصاری، عبدالغفار خضری، محمدرضی فدائی، حبیب اله دانیالی، سعدالدین صدیقی، محمدربیع خضری، محمدشریف احمدپور، یعقوب محمدنیا،فرج الله سلیمی، مهندس مجید هنر، مهندس عبدالجلیل شریفی و فرزان خاموشی در جمع دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر، بخش، شهرستان و شهرداران و بخشداران حضور یافته و از استقبال و همکاری محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز سپاسگزاری می کنم.

در این نشست، اعضای شوراها، دهیاران و بخشداران نیازمندی های بخش های مرکزی و بیدشهر و روستاها را اعلام و اگر بخواهیم جمع بندی داشته باشیم تقاضا و درخواست ها مربوط به: آب، مخابرات، راه، بهداشت و درمان، برق، خودروهای آتش نشانی و پس مانده ها و استخدام نیروهای بومی بود که مقرر شد مراتب جمع بندی به صورت کتبی به دفتر مشاور اهل سنت در استانداری ارسال یا تحویل تا بررسی و طبقه بندی شود.

ناصر هنر همچنین افزود: در فرمانداری در جلسه ای با حضور بزرگان و معتمدان در ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح تشکیل و مسائل و مشکلات مردم شهرستان مجددا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، که در راس تاسیس اداره ثبت اسناد و املاک، دفتر پلیس +۱۰ ، دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان، توجه به سرمایه گذاری و توسعه شهرک صنعتی، توزیع عادلانه پزشک و امکانات پزشکی، راه مربط، راه کوره بختیارویه، دوبانده شدن راه اوز- خنج بود.

این متخصص پزشکی اضافه کرد که این حکم ان شاء اله روی کاغذ نخواهد ماند و من با تمام توان در خدمت اهالی تسنن ۸ شهرستان: اوز، شیراز، لارستان، گراش، خنج، جویم، مهر و لامرد هستم.

دفتر اینجانب در ساختمان شماره ۲ استانداری از شنبه تا پنجشنیه از صبح ساعت ۸ تا ۱۳ آماده پذیرش مراجعان محترم است و روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته نیز خودم شخصا در دفتر حضور داشته و پاسخگوی عزیزان می باشم. شماره تلفن دفتر ۰۷۱۳۲۱۲۶۳۵۸ نیز پاسخگوی شما خواهد بود.

هنر با بیان این که از بیمارستان های امیدوار و راه پیما نیز بازدید گردید اظهار داشت: عصر همان روز در جمع مردم بخش بیدشهر در مرکز بخش بیدشهر (کوره) و شامگاه در جلسه اهالی بیدشهر شرکت و درخواست های آنان را بررسی و ثبت شد.

بامداد جمعه ۲۴ آذر از ساخت منبع ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی آب و فاز های ۱ و ۲ نهضت مسکن ملی، سد بهارستان و اقدامات ابراهیم جام گوهری در کشاورزی و مجتمع تجاری و تفریحی بازدید و با پیشرفت ها و مشکلات آنها آشنا شده و سپس در جمع اهالی فیشور و محلچه در کتابخانه میرزائی فیشور حضور یافته و مسائل و مشکلات آن دو روستا مطرح و مقرر شد همه موارد به صورت کتبی تنظیم و برای دسته بندی به دفتر اینجانب ارسال گردد.

مشاور اهل سنت استاندار فارس در پایان گفت: از استقبال مردم و مسئولان شهرستان سپاسگزارم و مطمئن باشید آنچه در توان دارم برای حل مشکلات مردم فرهنگ دوست و شریف شهرستان اوز و سایر اهالی تسنن جنوب و مرکز استان به کار خواهم بست. بدیهی است در نماز باشکوه جمعه شهر اوز در مسجد زیبای جمعه شرکت و با اهالی صحبت و از فیض نماز و سخنان امام جمعه بهره بردم.  


3 دیدگاه

  1. همت جناب. فرماندار. ومشاور. استاندار. می طلبد

    انتظار داریم. آقای دکتر هنر وقتی از سازمان ثبت اسناد کشور. بوسیله نماینده مجلس. بگیرند. تا مسولین شهرستان.( فرماندار وشورای شهر و…..) در تهران با آقای دکتر. بابایی ریس آن سازمان. ملاقات حضوری. داشته. باشند وبرای. استقرار. اداره ثبت. اسناد بصورت جدی اقدام. نمایند. تاکنون. بسیاری. از شهرستانهای تازه تاسیس این. ملاقات. انجام. داده اند. ومنجر. به تاسیس. اداره ثبت. اسناد هم. شده. است.

  2. جمعی از آوزیهای مقیم شیراز

    با توجه به اینکه آقای هنر خودشان. پزشک. متخصص هستند می بایست فکری بحال بیمارستان. اوز که به کل شهرستان. خدمت رسانی میکند یک فکر. اساسی بکنند وبرای تامین دستگاه سی تی. اسکن بیمارستان. که. اتفاقا آقای. استاندار هم. قول. آنرا. داده اند اقدامی عاجل. وپیگیرانه. بنمایند ویک نام. نیکی. از خود. بیاد گار. گذارند. با تشکر

  3. احقاق حق مردم. صبور شهرستان. اوز

    الحمدلله. در شهرستان اوز در سطح فرمانداری. واستان داری. وشورای اسامی. فارس عناصر دلسوز ومورد. اعتماد دولت جمهوری. اسلامی. داریم اما بعداز ۴ سال ازشهرستان شدن با کمبودهای زیادی مواجه ایم تا حدی که اداراتی که در سطح بخشهای منطقه وجود. دارند. در مرکز شهرستان. اوز. وجود. ندارد. انتظار داریم. مساوات وعدالت اجتماعی. رعایت. شود ومردم خوب. وخیر وصبور. اوز. هم دارای. ادارات. ثبت. اسناد. املاک. ودفتر. پلیس ۱۰+ واداره کار و رفاه. اجتماعی. و…..بشود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد