جام قهرمانی صلح و دوستی در دستان تیم نفت اوز

تیم فوتبال نفت اوز در بازی نهائی جام صلح و دوستی که با شرکت ۹ تیم از شهرستان ها و مناطق اوز، گراش، قیروکارزین، خور، فیشور؛ زینل آباد و بنارویه برگزار شد؛ توانست با نتیجه ۲ بر یک تیم سخت کوش خور را شکست و جام قهرمانی را تصاحب کند.

به گزارش پسن اوز، مسابقات جام صلح و دوستی با شرکت تیم های نفت اوز، ستاره سرخ اوز، شاهین اوز، مشعل فیشور، منتخب قیرو کارزین، گراش جوان، بهاش زینل آباد، پیروزی بنارویه و منتخب خور به صورت ۲ گروه ۵ و ۴ تیمی برگزار که در نیمه نهائی تیم منتخب خور بر تیم پیروزی بنارویه و تیم نفت اوز بر تیم گراش جوان غلبه و به بازی نهایی رسیدند.

در مسابقه نهایی تیم نفت اوز توانست در یک بازی هیجان انگیز با نتیجه ۲ بر یک تیم منتخب خور را شکست و جام قهرماتی را بدست آورد.

اسامی بازیکنان تیم قهرمان به شرح زیر است: عبدالکریم کهن، مصطفی کارگشا، مسلم کریمی، سعید بلاغی، محمد ملاحت، قاسم قائدی، علی سوزنده، رضا سوزنده، عبدالعزیز سروش، رضا بازیگر، رامین برزگی، وحید جاوید، مصطفی مرادی، حسین هوشیار، مهرپویا کمالی، مصطفی رامهر، عبداله امینی، حمیدرضا بلوری، محمدافلاکی نیا، عبدالعزیز مخیر، عمران شمسی، پارسا پیشداد و حسین هوشیار و سرمربی تیم مصطفی کارگشا و مدیر و مربی تیم محمد لطافت بودند. در بازی نهائی امیرحسین مرادی داور وسط و اسداله نیامبارک و علی روستا کمک داور و خالد پاداش داور چهارم بود.

پیروز هاشم پور رئیس اداره ورزش و جوانان و مهرداد پیشداد رئیس هیات فوتبال اوز از دست اندرکاران و تماشاگران علاقمند و مسئولان و بازیکنان تیم های شرکت کننده سپاسگزاری کردند.


1 دیدگاه

  1. به تیم نفت تبریک گفته واضافه می شود در گذشته اوز در رشته های دوچرخه سواری وفوتبال فعال وآواره استان وکشور بود ولی حالا نمی دانیم چرا عقب افتاده است ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد