نشست اعضای ستاد ارتقاء اوز با اهالی کوره

به گزارش پسین اوز، گروهی از اعضای ستاد بزرگداشت ارتقاء اوز برای هماهنگی و تبریک به مرکز بخش بیدشهر عزیمت کرده در کتابخانه کوره با گروهی از اهالی کوره نشستی برگزار کردند.

ابتدا شیخ عبداله منصوری به قرائت قرآن پرداخت و سپس ارتقاء اوز را تبریک و طی سخنانی گفت: پس از ارتقاء وحدت و همدلی باید اساس و پایه تمام امور  باشد.

پس از آن محمدحسین آتش فراز بخشدار اوز اظهار داشت: ارتقاء اوز هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم بوده است. وی از عموم مردم بخش بیدشهر به مرکزیت کوره تقاضا کرد تا در صبح روز یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸ در جشن آغاز هفته وحدت و میلاد رسول الله(ص) شرکت کنند. وی از شورا و معتمدین کوره درخواست کرد تا از حالا به فکر ساخت ساختمان بخشداری باشند و قبل از آن مکانی برای راه اندازی بخشداری در نظر بگیرند. وی همچنین تقاضا کرد یکدستگاه خودرو برای بخشداری و دو واحد مسکونی نیز برای سکونت بخشدار و کارمندان آن نیز مهیا شود که حاج شیخ عبداله منصوری از سوی  مردم آمادگی خودشان را اعلام کردند.

محمود محبی رئیس شورای اسلامی شهر اوز ضمن سپاس از مسئولان گفت: صبوری و متانت مردم باعث محقق شدن ارتقاء گردید.

عبدالعزیز خضری دبیر ستاد بزرگداشت شهرستان اوز نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک به مردم بخش بیدشهر گفت: ستاد آماده همکاری با مردم این بخش می باشد و ما هم انتظار داریم همه با هم در جشن ارتقاء و همچنین در پیگیری مطالبات اشتراک داشته باشیم.

احمد خضری مدیرمسئول نشریه پسین اوز: ارتقاء را نتیجه دانش و وحدت مردم منطقه دانست. وی اظهار کرد طبق مقررات روستاهائی که مرکز بخش باشند به شهر ارتقاء می یابند و ان شاء اله پس از استقرار فرمانداری مقدمات تاسیس شهرداری در کوره نیز فراهم می شود. کما این که شهرداری در روستای بیدشهر هم طبق قانون تاسیس خواهد شد و در آینده بخش بیدشهر دارای دو شهر بیدشهر و کوره خواهد بود. وی چگونگی تقسیمات کشوری را در بخش بیدشهر برای عموم شرح داد.

در پایان نواز اله مختاری فرد از سوی مردم بخش بیدشهر اظهار داشت: این ارتقاء هدیه نظام به ما بوده است که تشکر می کنیم و آن را پاس می داریم. وی افزود: اکنون وظیفه ما در کوره سنگین تر است و باید در زمینه های مختلف تلاش کنیم.

مختاری فرد در پایان گفت: گرچه مرز جغرافیایی و سیاسی شهرستان اوز تغییر کرده است ولی مطمئن باشید قلب ها به هم نزدیک تر و وحدت ما با لارستان همچنان حفظ خواهد شد.


2 دیدگاه

  1. از طرف کاسبان. اوز

    حرکت مردم. اوز. وستاد نکو داشت برای. تعامل. وارتباط. با. مناطق. وتوابع. اوز. مانند. کوره. وفیشور. قابل. ستایش. وقدر دانی. است. اما. باید. مسولان. مناطق. وروستاها خود هم. پیگیر. وبا جدیت. مطالبات. خود. را دنبال. کنند

  2. نجم الدین حسینی

    مبارک وخجسته باد ارتقاء بیدشهر وکوره با همدلی مردم ومسوولین استان فارس. ومسوولین محلی لارستان وبخشدار محترم اوز. مردم نیکوکار کوره وبیدشهر مانند همیشه در امور خیر بخصوص مربوط به ساختمان بخشداری پیشگام خواهند بود. به امید پیشرفت وتوسعه روزافزون شهرستان اوز و کوره.بیدشهر.هود. درتمام زمینه ها. ان شا الله

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد