گرامیداشت پرشور ۱۳  آبان در شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی سراسری و عظیم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان اوز برگزار شد.

اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، مسئولان، طلاب و روحانیون همزمان با ۱۳ آبان با فریاد استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا با حضور در میدان امام شافعی، راهپیمایی را به سمت سالن ورزشی میراحمدی و با آتش کشیدن پرچم آمریکا آغاز کردند.

در این گرامیداشت پس از تجمع در ورزشگاه میراحمدی پس  از تلاوت قرآن توسط دانش آموز عبدالهی و سرود ملی با حمل پرچم جمهوری توسط گروه اسکیت  اوز همراه بود.

سخنران این مراسم حجت الاسلام عدالتی تاکید کرد: ۱۳ آبان سالروز وقایع ماندگار و تاریخ سازی در دوران پرشکوه انقلاب اسلامی است. روز ۱۳ آبان در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده شده است. وی  یوم الله ۱۳ آبان و این روزها را یادآور حماسه ها و استکبارستیزی جوانان و نوجوانانی که فریاد استقلال طلبی و مظلومیت خواهی ملت بزرگ و قهرمان ایران را به همه آزادی خواهان جهان نشان داده است دانست.

در ادامه مراسم دانش آموزن محمد رضا اسماعیلی از دبیرستان احمدپور مقاله ای در مورد  روز دانش آموزقرائت کرد.اجرای نمایش های حرکتی تیم کاراته دختران و نونهالان، سرود دانش آموزان مدرسه احمدیان و به تصویر کشیدن نمادهای از ۱۳ آبان توسط دانش آموزان مدرسه احمدیان و قرائت قطعنامه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان توسط مجری برنامه فرشید بازیار نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد