نشست شورای شهرستان و شهرداران و فرماندار لارستان

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان نشست مشترک اعضای شورای شهرستان، شهرداران و فرماندار ویژه لارستان در فرمانداری ویژه لارستان در روز پنجشنبه ۱۲ مهر ۹۷ برگزار شد.

بر پایه این گزارش ۱۳ تن از اعضای شورای شهرستان با دعوت از شهرداران شهرستان که ۶ شهردار حضور داشته و شهرداران اوز و جویم حضور نداشتند. همچنین تنی چند از روسای ادارات به میزبانی فرمانداری ویژه لارستان جلسه ای تشکیل تا تقویت مدیریت واحد شهری را دنبال کنند.

در این نشست عبدالرحیم مقیمی رئیس شورای اسلامی لارستان، خلاصه اقدامات شورای شهرستان را به شرح زیر ارائه نمود: ۱- کلید خوردن طرح مدیریت پسماند شهری برای تاسیس کارخانه تولید برق از زباله در لار ۲- تلاش برای احیای آب انبارها ۳- پیگیری برای ارتقاء و بهبود وضعیت میراث فرهنگی ۴- پیگیری مشکلات جاده های شهرستان ۵- دوری از حاشیه ها و سیاست بازی ها و نظارت بر عملکرد شوراها ۶- شوراها نهاد اجرائی نبوده بلکه به عنوان ناظر و مشاور در خدمت مردم و نهادها هستند.

جلیل حسنی حقیقی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در این نشست گفت: شهرداران بر مسائل مالی خود نظارت کامل داشته باشند، شوراها و شهرداری ها نظارت مستمر بر ساخت و سازها بی رویه انجام دهند، اخلاق مداری و تسریع در کار مردم سرلوحه کار شهرداری ها باشد، ایجاد روحیه نشاط، امید و اجرای برنامه های شاد مدنظر قرار گیرد، شهرداران سعی کنند اطلاعیه ها، آگهی ها، مناقصات و غیره را به نشریات محلی بدهند. ورزش همگانی را ترویج دهید. شهرداری ها به قانون و مقررات شهرداری ها اشرافیت کامل داشته باشند. شهرداران باید علاوه بر کارهای عمرانی به مسائل فرهنگی و اجتماعی هم توجه کنند.


1 دیدگاه

  1. درطی هفته ای که گزشت هییت دولت چند مصوبه در مورد تقسیمات کشوری در خراسان وبوشهر داشت لطفا به سایت دفتر هییت دولت وسایت تی نیوز مراجعه نمایید مصوبات در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ مهر بوده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد