نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در موزه مردم شناسی اوز

به گزارش پسین اوز، و به همت کمیته صنایع دستی موزه مردم شناسی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در محل موزه مردم شناسی برپاشد.

 در این نمایشگاه زنان اوز  انواع  تولیدات موادغذایی محلی شامل: انواع نان های محلی، ترشی ها، تفتان و کلوچه و…  و صنایع دستی و سنتی از قبیل: عروسک های محلی، سپ، سبد، گل های بافتنی با خوص، کوسن و جا دستمال کاغذی های سنتی، زیورآلات و بافتنی های تریکا و… به نمایش گذاشتند.  

این نمایشگاه در روز ۲۶ دی ماه ۹۷ دی ماه با برنامه فرهنگی و هنری موسیقی سنتی و برگزاری مسابقه عکس سلفی به مناسبت روز جهانی سلفی در موزه ها همراه بود و به کسانی که در این روز با ارسال عکس سلفی خود به موزه اقدام کنند به سه عکس برگزیده جوایزی از سوی موزه مردم شناسی اهدا خواهد شد. گفتنی است هدف از برگزاری چنین نمایشگاه هایی رشد اقتصادی و حمایت از کالاهای دست ساز  و رونق  بخشیدن به صنایع دستی و مواد غذایی اوز است.


4 دیدگاه

  1. باز. صحبت. از فعالیهای. فرهنگی. وباز. نمایشگاهای. تکراری. خدا. خیرتان. بدهد

  2. شورای محترم. شهر. لطفا. جواب. دهید

    بالاخره. تکلیف. استقرار. نمایندگی. میراث. فرهنگی. وصنایع. دستی. در اوز. به. کجا. رسید. مجوز. ان که. در استان. صادر. شده. است. چرا. تاسیس. نمیشود

  3. همشهری اوزی حق طلب

    این خوانندگان که در مورد فعالیتهای فرهنگی نظر میدهند نشان از حساسیتی است که مردم اوز پیداکرده اند وچیزی عایدشون نشده است که کامنت میگذارند لازم است راه و رسم اتخاد شده در دوسه دهه اخیر بازنگری شود مردم دنبال کار و نون و آب و درآمد و چرخش اقتصاد خانواده و زن و بچه هستند الان آنهایی که کار و درآمد ثابت و خوبی دارند از سر سیری دنبال کار فرهنگی هستند ببینید در این چهل سال وضع قبول دانش اموزان اوز در دانشگاههای دولتی و برتر به کجا رسیده است ارزیابی کنید چه چیزهایی و سیاستهایی مارا به اینجا رسانده است مردم سایر شهرستانهای یا مارا مسخره میکنند یا هندوانه زیر بغل مردم اوز میگذارند

  4. عزیزان بدلمون موند که در اوز یک کالای خاص و منحصر بفرد و قابل عرصه برای مردم ایران تولید کنیم و به آن افتخار کنیم دلسوزان بنشینند و فکر کنند که در اوز سالی یک یا دوکالای خاص مشتری پسند برای سوغات مسافرانی که به اوز میآیند تولید کنند حالا مهم نیست خوردنی باشد پوشیدنی باشد یا تزیینی یا فرهنگی یا هنری . لازم است بیشتر مسولان و جوانان و رنان و دختران فکر کنند و خلاقیتشون بکار بیندازند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد