نمایش برلین در دانشگاه آزاد

نمایش برلین نوشته محمد یعقوبی کاری از گروه هنری ققنوس در تالار کف تئاتر حکیم خیام دانشگاه آزاد اوز به  مدت ۴۵ دقیقه به سرپرستی سیدمرتضی هاشمی به روی صحنه آمد.

گروه ققنوس

طراح و کارگردان و بازیگر نمایش نعیم منفرد این بار یک نمایش را به روی صحنه آورد، که برای گروهی از تماشاگران که بیشتر نمایش های سنتی را می بینند کمی خسته کننده و برای عده ای نیز قابل تعمق و تفکر بود. در این نمایش سعی شده بود با سیستم برتولت برشت نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر آلمان کار شود. برشت معمولا نقطه مقابل تئاتر دراماتیک کار می کرده است. او با ابداع سبک فاصله گذاری در تئاتر انقلابی را در هنرهای نمایشی بوجود آورد، که محمد یعقوبی نویسنده نمایش و نعیم منفرد کارگردان و بازیگر این نمایش نیز آن را بوجود آوردند. موضوعی که امروزها در بین خانواده ها بویژه زوجهای جوان وجود دارد در این نمایش مطرح شد. در چهارشنبه شب ۲۷ تیر ۹۷ حدود ۳۵ نفر این نمایش را مشاهده کردند. توانائی و بازی نعیم منفرد در این نمایش قابل تقدیر بود. 

پسین اوز

 رئیس دانشگاه آزاد، گروهی از اعضای شورای نویسندگان پسین اوز، رئیس شورای اسلامی شهر اوز و اعضای باشگاه کتابخوانی دانشگاه، دانشجویان و جوانان از گراش و اوز از جمله بازدید کنندگان بودند.

نمایش

این نمایش با همت گروه ققنوس و سرپرستی سیدمرتضی هاشمی، نور و صدا ابوالقاسم نظامی، انتخاب موسیقی جعفرکمالی و سیاوش کریما، عکاسان و فیلم برداران انیس ابراهیمی و محمد اسماعیلی و همیاران الهام حاجی زادگان و ناصر رفیعی و شایان ندیمی اجرا شد.

تاتر


2 دیدگاه

  1. ازقرار معلوم فرماندار نماینده مجلس ودیگر مسولین لارستان به مراکز بخشها مراجعه میکنند از معتمدین ومسولین اوز انتطار میرود که در جلسه ای که در بخش اوز تشکیل میشود درخواست تاسیس ادارات را جدی مطرح نمایند واز مسایلی مانند ارتقا که در حیطه اختیار انها نیست جلوگیری شود اما اداره ثبت ودادگاه ودفتر پلیس ۱۰ باید جدا مطالبه شود گاری که شورای جویم به خوبی اجرا کردند

  2. نقد کوتاه خوبى بر نمایش نوشتید ، البته تاتر یکنفره جالب نیست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد