نماینده خبر داد: ۲۸ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان برای توسعه شهرستان اوز

۲۸ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان اعتبار برای توسعه شهرستان اوز اختصاص یافت. ۲ مدرسه ساخته می شود و مراکز درمانی تجهیز می شوند.

 به گزارش پسین اوز و به نقل از دفتر نماینده مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز، خنج و جویم در مجلس شورای اسلامی برای ساخت و تجهیز و تکمیل طرح های آموزشی، بهداشتی و درمانی، راه و ورزش اعتباری افزون بر ۲۸ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان اختصاص یافت که مسئولان باید در جذب آن کوشا باشند.

حسین حسین زاده در این رابطه گفت: مبلغ ۲۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان برای ساخت دو آموزشگاه ۱۵ کلاسه و ۹ کلاسه اختصاص یافته است.

وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز پایگاه سلامت شهری علی ابن ابی طالب (ع) شهر اوز، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک (درمانگاه یزدانی) پایگاه بهداشتی شهرک توحید جذب شده است.

حسین زاده در پایان گفت: ۴۲۸ میلیون تومان نیز برای روکش آسفالت راه فرعی و ساخت سوله ورزشی سپاه هزینه خواهد شد.

 


2 دیدگاه

  1. بسیار عالی

    انشاالله کی به دستمون می رسه؟
    ۱. وصول میشه
    ۲.چقدش وصول میشه
    ۳.اصلا وصول میشه

  2. قابل توجه رسانه ها ومسولین اوز

    نماینده مجلس در اطلاعیه کامل خودشان به این مناسبت اعلام کرده است که از روند توسعه شهرستان وهم چنین از روند استقرار ادارات دولتی در شهرستان اوزناراضی هستند جا دارد رسانه های اوز از مسولین وشخص نماینده مجلس در این موارد بخواهند با جدیت بیشتر دنبال استقرار ادارات باشند تا مردم صبور اوز مجبور نباشند به شهرهای مجاور بروند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد