پلیس اوز از مردم تشکر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان اوز از همراهی خوب مردم و برنامه ریزی اجرایی پلیس و دیگر دستگاه های مسئول در اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان قدردانی نمود.

سرهنگ هادی محمدیان افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان اوز در ماه مبارک رمضان با آمادگی کامل امنیت تمامی مراسم شب های قدر، دعا و قرآن خوانی، نمازهای جمعه، روز جهانی قدس و مسابقات ورزشی را با همراهی و همکاری خوب شهروندان به نحو مطلوب و با شکوه و عزت اجرا نمودند.

وی اضافه کرد که در ماه مبارک رمضان با پوشش مناسب انتظامی و حضور شبانه روزی مامورین سخت کوش فرماندهی انتظامی اوز و گشت های آشکار و نامحسوس شاهد کاهش بیش از ۷۰ درصدی جرایم به ویژه سرقت بوده ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان اوز از همکاری و همراهی خوب شهروندان با فرهنگ و قانونمند اوز و اعضای شورای تامین، ائمه جمعه و جماعت شهرستان، اداره ورزش و جوانان که با برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بالا باعث نشاط و پرکردن اوقات فراغت جوانان در محیط امن فراهم نمودند و همچنین از پایگاه های بسیج که همیشه در کنار پلیس بوده و هستند و اصحاب رسانه که نقش اصلی تبیین احساس امنیت و آرامش را در جامعه ایفا می کنند و همکاران عزیز و زحمت کش که با حضور شبانه روزی در سطح شهرستان امنیت مطلوبی را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر کرد و گفت: به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا نیروهای انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند.

سامانه ۱۹۷ پلیس آماده دریافت گزارشات، پیشنهادات و انتقادات و تقدیر و تشکر از پلیس می باشد.

 


1 دیدگاه

  1. تشکر فراوان

    کر از پلیس ، مردم انتظار دارند هرچه سریعتر دفتر پلیس +۱۰راه اندازی شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد