هشتمین همایش پیاده روی صبحگاهی در اوز برگزارشد

*هشتمین همایش پیاده روی صبحگاهی در اوز برگزارشد*
علی تیرزن / هشتمین همایش پیاده روی صبحگاهی با شعار خدمت به مردم راهی به سوی شادمانی ونشاط ، به همت اداره ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی وهمکاری گروه دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز در آخرین روز از آذرماه سال ۹۷ برگزارگردید.


در این همایش پیاده روی صبحگاهی که به نام شادروان محمودعسکری پیشکسوت دوچرخه سواری و فعال اجتماعی شهر نامگذاری شده بود جمع کثیری از شهروندان علاقمند به ورزش و پیاده روی صبحگاهی به همراه مسئولین شهر حضورداشتند، در این برنامه پیاده روی صبحگاهی شرکت کنندگان راس ساعت ۶ صبح ابتدا در مقابل اداره ورزش و جوانان اجتماع کردندو سپس بطور دست جمعی مسیر ازقبل تعیین شده بلوار بیمارستان ، بلوار شهید رجایی، فلکه بادگیر، میدان بسیج،خیابان ملت راطی نمودند و در ادامه در محوطه شهرداری تجمع نمودند وباهمرای مهندس شریف امینی رئیس هیات پرورش اندام بخش اوز به نرمش پرداختند.
در این همایش پیاده روی محمدحسین آتش فراز بخشدار اوز از خدمات مرحوم محمودعسکری در عرصه های مختلف جامعه به نیکی یاد کرد واز دست اندرکاران برگزاری هشتمین همایش پیاده روی تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که ورزش صبحگاهی در اوز بین خانواده ها نهادینه شودو از ماهی یکبار به هفته و در نهایت به روزی یکبار بدل شود .
سیدیوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اوز نیز تلاش ها وخدمات نیک و پرثمر مرحوم محمود عسکری را درعرصه ورزش برای حاضرین بیان کرد و گفت بسیاری از موفقیت های امروز ورزش دوچرخه سواری اوز مرهون خدمات ارزشمند آن مرحوم است .
عبداکریم دانشی مدیر دفتر ازدواج و طلاق اوز نیز با ذکر خاطره ای حمایت ها و پشتیبانی های مرحوم محمود عسکری در استقرار این دفتر در اوز را ستود و از وی به عنوان شخصیتی که فراموش نخواهد شد نام برد .
دکتر مهران عسکری فرزندزنده یاد محمودعسکری با تقدیر و تشکر از حضور مردم و سخنرانان در همایش گفت امیدواریم با برگزاری چنین تجمعات و برنامه های بتوانیم قدر دان کسانی باشیم که همواره برای مردم در تمام عرصه ها جامعه فعالیت داشته ودارند .
در ادامه برنامه های هشتمین همایش پیاده روی صبحگاهی در اوز به قید قرعه به شرکت کنندگان جوائزی که ازطرف دکترمهران عسکری تدارک دیده شده بود اهدا گردید ،
وپایان بخش این پیاده روی صبحگاهی صرف صبحانه در فضای شاد وبانشاط بود که توسط خانواده مرحوم محمودعسکری تهیه شده بود .
شایان ذکر است در این همایش پیاده روی صبحگاهی جمعی از دوچرخه سواران به یادبودمرحوم محمودعسکری پیشکسوت دوچرخه سواری اوز شرکت کنندگان را همراهی نمودند .
همکاری اورژانس ۱۱۵ اوز و جمعی از فعالین گروه دوستداران بهداشت و محیط زیست در این مراسم از نکات همیشگی، بارز و حائز اهمیت بود.


1 دیدگاه

  1. به خاطر شادروان محمود عسکری هیچ چیز بهتر از این نیست که اهداف وارزوهای مرحوم برای ار تقا وپیشرفت اوز را دنبال کنیم ایشان میخواست ارتقا واستقرار دادگاه را در اوز پیگیری نمایند حا لا چنانچه این گارها صورت گیرد قطعا روحشان شاد میشود بنابرین در این راه بکوشیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد