همایش راه های کلیدی در تحکیم خانواده

همایش راه های کلیدی در تحکیم خانواده توسط کمیسیون شورای شهر اوز در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار در سالن الزهرا برپا شد.

این همایش توسط گلاره کاظمی استاد دانشگاه در رشته حقوق و عبدالرحیم احمدی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اداره می شد.

در این همایش درباره حقوق زن و مرد و قانون های روانشناسی و حد و مرزهای زندگی زناشویی و باید و نبایدهای زندگی، مهریه، طلاق، حقوق اجتماعی،حقوق کودک، ازدواج موفق، اختلالات جنسی در ازدواج، حقوق خانواده، مسئولیت های زنان و زنان شاغل، حقوق نوجوانان و تصور از خود و خودشناسی صحبت شد.

هدف از برگزاری چنین همایش هایی بهبود کیفیت و روند زندگی، ساماندهی روابط اجتماعی و کاهش اختلافات خانواده هایی است که در جامعه کنونی  و با این شیوه زندگی با آن دست به گریبان هستند و ازدواج های ناموفق یکی از پارامترهایی است که  در تربیت فرزندان نقش به سزایی خواهد داشت.

 در پایان به پرسش های حضار پاسخ داده شد.

 


1 دیدگاه

  1. با سلام. چنانچه. یک. همایشی از طرف یک. دانشگاه. مستقر. دراوز. ویا از طرف. مردم. برگذار میشد. تا. مسولان. را متوجه. وظایفشان برای. امر. خدمت. رسانی. به شهر. وبخش. اوز. میکرد. هم. بسیار. لازم. بود. زیرا. درحال حاضر. در اوز تنها به. کارهای. نمایشی. و وتکراری. وکارهای به. ظاهر. فرهنگی. ولی جلسات. معظ. وسخنرانی. است. می پردازند. واز کارهای. عمرانی. واساسی. وتاسیس. اداره. های. مورد. نیاز. مردم. خبری. نیست. نگاهی. به. شهرها وبخشهای. اطراف. نشان. میدهد که. ما. درحال. درجا. زدن. هستیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد