همکاری الکترونیکی پزشکان فارس با تامین اجتماعی

زمینه همکاری الکترونیکی همه پزشکان استان فارس با تامین اجتماعی فراهم شد.

 به گزارش پسین اوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر درمان تامین اجتماعی فارس گفت: پزشکان عمومی، متخصص، فوق تخصص، ماما‌ها و دندانپزشکان متقاضی برای شرکت در این طرح باید به سایت ep.tamin.ir مراجعه کنند.

پسین اوز

همکاری الکترونیکی پزشکان فارس با تامین اجتماعی

دکتر امیری افزود: با اجرای این طرح نسخه الکترونیکی جایگزین نسخه کاغذی خواهد شد و بیماران می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌های مجهز به زیرساخت الکترونیکی دارو‌های خود را دریافت کنند.

وی با بیان این که با ثبت الکترونیکی نسخه‌ها پرداخت مطالبات پزشکان نیز به روز می‌شود، ادامه داد: پزشکان دارای امضای الکترونیک سازمان نظام پزشکی ۹۵ درصد از سهم سازمان تامین اجتماعی و دیگر پزشکان ۸۰ درصد از سهم سازمان را ساعت ۲۴ همان روز و مابقی سهم سازمان را نیز در مدت یک ماه دریافت خواهند کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس گفت: در حال حاضر در استان فارس هزار و ۵۶۲ پزشک عمومی ۵۱۳ متخصص و فوق تخصص و ۱۷۳ دندانپزشک با تامین اجتماعی همکاری می‌کنند.

دکتر امیری افزود: هم اکنون به بیمه شدگان تامین اجتماعی فارس در ۲۱ مرکز درمانی ملکی خدمات رایگان تشخصی و درمانی ارایه می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح امکان دسترسی مناسب‌تر حدود ۲ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در فارس به خدمات تخصصی و فوق تخصصی و دندانپزشکی فراهم خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد