واحد تولیدی پوشاک آرمانی افتتاح شد

واحد تولیدی پوشاک آرمانی با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان راه اندازی و به صورت مستقیم برای ۱۷ نفر اشتغالزایی شد.

به گزارش پسین اوز، واحد تولیدی پوشاک آرمانی چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ با حضور مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید. 

ابراهیم ماهوری رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان اوز در این آیین گفت: این واحد تولیدی با همت آرمان سلمانی و فرشته اسفندیاری راه اندازی شده است.

وی گفت: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و اشتغال مستقیم ۱۷ نفر را بدنبال داشته است. عرضه محصولات واحد تولیدی آرمانی شامل: دوخت لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه و لباس های محلی، سنتی و مجلسی است.

وی افزود: پتانسیل های خوبی در شهرستان اوز هست که می بایست هر شهروند اوزی یک مبلغ سرمایه گذاری باشد و افراد توانمند که در شهرستانهای دیگر و حتی خارج از کشور فعال هستند به دنبال سرمایه گذاری در شهرستان اوز باشند و فقط در صورت رونق تولید و ایجاد اشتغال و ایجاد صنایع و تبدیل کردن شهرستان به قطب صنعت هست که توجه همه جامعه، افراد توانمند و تجار و کسبه و مسئولین به سمت شهرستان جلب خواهد شد و باعث رشد و شکوفایی و بالندگی اوز خواهد شد. از خیرین نیز تقاضامندیم که به شرکت در سرمایه گذاری در بخش صنعت توجه کنند چرا که گاها با همان هزینه هایی که خیرین به صورت نقدی با امورات عام المنفعه انجام می دهند نیز می تواند گره گشای یک واحد تولیدی باشد که رونق آن واحد می تواند معیشت چندین خانوار را در دراز مدت و دائم تامین کند. حتی این مبالغ را نیز می توان به صورت تسهیلات به کمک تولید بیایند.
از طرفی برخی از افراد سرمایه هایی دارند که به علت قابل توجه نبودن به سمت سپرده گذاری در بانکها هدایت شده اند که با ترکیب این منابع نیز امکان ایجاد واحدهای تولیدی فراهم می‌گردد.
این نوید را به مردم فهیم شهرستان می‌دهم که هم واحدهایی در شهرستان در حال احداث هستند که انشاالله در سالهای آینده از این شهرستان بیشتر خواهیم شنید.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدف ایجاد تولید کالاهای ایرانی در دستور کار است. دوستان در جشنواره های تاجیکستان، کیش و کاشان شرکت کرده و طرح های آنها برگزیده شده است. در این تولیدی دوخت و پوشش لباس های محلی و سنتی و تلفیقی نیز انجام می شود.  باید از این جوانان و تولیدی ها حمایت شود.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز اظهار داشت: خرسندیم که امروز یک بانوی اوزی با همراهی آرمان سلمانی همت کرده و این واحد تولیدی را راه اندازی کرده اند. شهرستان اوز ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری دارد متاسفانه نگاه خاصی به آن نشده است. مردم این شهرستان علاقمند هستند تا بیشتر در تجارت سرمایه گذاری کنند. عرصه تولید پایداری اشتغال آن متفاوت است و همه دستگاه ها و مدیران اجرایی شهرستان برای شکل گیری واحد تولیدی باید توجه بیشتری کنند. ظرفیت های که در اوز است بی نظیر می باشد.

درخواست متصدیان جوان و کارآفرین واحد تولیدی آرمانی از مسئولین درخواست کمک برای خرید چرخ های پیشرفته به منظور دوخت لباس های مردانه و دستگاه چاپ برروی لباس ها جهت توسعه و سرعت کار  و اشتغالزایی بیشتر بود، که مسئولین قول‌ مساعدت دادند.

حمیرا نامدار- خبرنگار پسین اوز


1 دیدگاه

  1. مسولین در اوز. پاسخ. دهند

    درایام دهه فجر امسال در لارستان ۱۴۴ پروژه. در خنج ۲۲ پروژه. ودر شهرستان گراش. دهها پروژه عمرانی واقتصادی. افتتاح وکلنگی زنی شد. اما در شهرستان اوز هیچگونه اعلام برنامه وکاری صورت نگرفت. این برای مردم اوز قابل سوال است که چرا در شهرستان اوز هیچ پروژه. ای وجود. ندارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد