وزیر راه و شهرسازی ساختمان جدید فرودگاه لارستان را افتتاح می کند

با توجه به سفر قریب الوقوع وزیر راه و شهرسازی به منطقه، دومین جلسه کمیسیون عمران (کارگروه راه ) لارستان با حضور اعضای کارگروه ، مهندس محبی رئیس شورای شهر لار ،مظفری و مهندس اسدی از دفتر نماینده مجلس برگزار شد .

مهندس جعفر راستگو مسول کمیسیون عمران و کارگروه پس از تشکر و خوش آمد گویی به مدعوین جلسه ، هدف از این جلسات را رسیدن به جمع بندی خواسته های مهم شهرستان در ارتباط با جاده و هماهنگی هر چه بیشتر با مسولین اعلام کرد و توضیحاتی در ارتباط با پیشنهادات کارگروه ارائه داد .

سپس مظفری و مهندس اسدی ضمن اعلام این مطلب که هدف اصلی از سفر وزیر به منطقه افتتاح ساختمان جدید فرودگاه بین المللی آیت اللهی است، به ارائه گزارشی از جاده هایی که در حال ساخت است و جاده هایی که اخیرا به همت دکتر جعفر پور کد دار شده است و همچنین تشریح جاده هایی که برای منطقه اولویت دارد پرداختند و  پیشنهاد ادامه این جلسات و هماهنگی هر چه بیشتر  مسولین را دادند . سپس محبی ریاست شورای لار از جایگاه شوراها و نقش آنان در موارد مختلف گفتند و عملکرد برخی مسولین را نقد کردند و خواستار بهبود وضعیت شدند .

در ادامه  هر کدام از اعضا دیدگاههای و پیشنهادات خود را اعلام کردند و مهندس رضایی  (رئیس منابع طبیعی لارستان ) و مهندس احمدی  به تشریح پیشنهادات و تصمیمات جلسه قبلی کمیسیون پرداختند که نهایتا اعضا و میهمانان پس از بررسی تصمیم گرفتند که جلسه ای با مسولان مسکن شهرسازی و فرمانداری برای ارائه پیشنهادات خود و هماهنگی هر چه بیشتر داشته باشند .

در این جلسه رحیمی و اسماعیلی از اعضای فعال کمیسیون عمران و شورای شهرستان  و خانم مهندس یادگارفر و قوامی دیگر اعضای کمیسیون حضور داشتند و لازم به ذکر است اعضای دیگر کارگروه دکتر عسکری ،مهندس عبدی ، انصاری لاری و دکتر مهرآوران  می باشند .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد