سالن چند منظوره و تالار سلمان فارسی روستای هرم لارستان افتتاح شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ سالن چند منظوره و تالار سلمان فارسی روستای هرم لارستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، داوود شفیعی بخشدار جویم و جمعی از معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، سالن چند منظوره و تالار سلمان فارسی روستای هرم از بخش جویم لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

پسین اوز

این پروژه در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع، با زیربنای ۴۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط خیر هرمی آقای حاج فریدون سلجوقی احداث شده است.

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی از خیرین روستای هرم، بویژه خیر ساخت این پروژه برادران سلجوقی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است تالار روستای هرم یکی از مجلل ترین تالارهای این منطقه به شمار می رود که دارای دو سالن مجزا با دیزاین متفاوت و متناسب با سلیقه های مختلف با امکان برگزاری دو مراسم همزمان و با ظرفیت حداکثر ۴۵۰ نفر بوده و آماده پذیرایی از کلیه مراسم و جشن های مختلف می باشد.

در دکوراسیون و چیدمان این تالار از طراحان برجسته بهره گرفته شده و از جدیدترین استانداردهای طراحی و دکوراسیون روز دنیا استفاده شده و با نورپردازی مدرن و اختصاصی جلوه زیبایی پیدا کرده است.

اضافه می گردد که پیش از این نیز فاز اول تالار پذیرایی سلمان فارسی روستای هرم که با زیربنای ۹۰۰ متر مربع با ظرفیت ۷۵۰ نفر با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال ساخته شده بود؛ به بهره برداری رسیده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد