پژوهشسرای بدری دارای هیات امناء شد

اولین جلسه هیات امناء پژوهش سرای دانش آموزی بدری اوز روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۶ راس ساعت ۱۶  در محل دفتر رئیس آموزش و پرورش تشکیل شد. ابتدا محمدرضا رضایی رییس هیات امناء ضمن تشکر از حضور اعضا به شاخص های پژوهشی و آموزشی اشاره کردند وگفتند اعتقاد و عزم راسخ ما رونق بخشیدن به برنامه های علمی و پژوهشی و حمایت جدی از پژوهش سرا است.

 سپس ایراندخت صدیقی مدیر پژوهشسرا گزارشی از روند کار و برنامه های پژوهشی و جایگاه خوبی که پژوهش سرای اوز در یکسال اخیر در استان بدست آورده به استحضار اعضا رساندند، در ادامه محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز و عضو هیات امنا، پیشنهاداتی جهت رونق برنامه های پژوهشی ارایه نمودند.

در پایان آقایان مسعود کرامتی شهردار، هدایت الله نامی، صدیق پیرزاد و فریبا صالحی از دیگر اعضاء هیات امنا قول همکاری و مساعدت در جهت پیشبرد اهداف پژوهشسرا دادند.


1 دیدگاه

  1. در صورت امکان عناوین و اهداف موسسه و برنامه های پژوهشی که در یک سال اخیر بدست آمده جهت اطلاع خوانندگان ارائه گردد تا مردم و علاقمندان نیز مطلع و در صورت لزوم و مفید بودن آن، همکاری لازم را داشته باشند و یا نتایج موفقیت ها را بکار بندند.  ضمنا برنامه های علمی و پژوهشی و اهداف پژوهش سرا در صورت امکان مفصل تر منتشر گردد و در صورت امکان مسولان پژوهشسرای بدری توضیحات خودرا بصورت جداگانه  منتشر نموده و یا در قسمت پاسخ به نظرات خوانندگان آنرا ارائه نمایند. پژوهش در چه زمینه هائی است.فرهنگی، آموزشی و یا اجتماعی ؟ بیشتر توضیح داده شود. بودجه پژوهشی از کجا تامین میشود؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد