شعبان نژاد در نمایشگاه هنری دوست من کتاب

 

شامگاه دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ دکتر افسانه شعبان نژاد شاعر و نویسنده کودک و نوجوان به اتفاق همراهان در نمایشگاه هنری خانه فرهنگ واقع در سرای زرنگار حضور یافت.

در این بازدید که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر مسئول پسین اوز حضور داشتند، از آثار هنری کودکان و دانش آموزان کودکستان های اوز، کهنه و بیدشهر و مدارس اوز و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های تابلو برجسته، نقاشی، آیینه کاری و طراحی بازدید شد. در ادامه مهرداد پیشداد و عبداله قنائی، آیدا مختاری و فروغ هاشمی به ترتیب به خوانندگی، نوازندگی، شاهنامه خوانی و شعر خوانی پرداخته و منوچهری شعری زیبا از شعبان نژاد را قرائت کرد.

در پایان دکتر افسانه شعبان نژاد گفت: من خوشحالم که امروز در شهر اوز پیوسته در جمع هنرمندان و آفرینندگان آثار هنری حضور می یابم. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر پسین اوز نیز چگونگی تاسیس خانه فرهنگ و سرای زرنگار را تشریح کردند که مورد توجه قرار گرفت.


1 دیدگاه

  1. هرچه در مطالب مربوط به حضور خانم شعبان نژاد در سایتهای اوز از جمله پسین اوز، پیام دانش و اوز امروز می‌گردم که ببنیم که ایشان در طی چند روز در اوز چه مطالب و سخنانی بیان کرده که مورد استفاده قرار دهم و سرمشقی برای خود و همشهریان باشد مشاهده نکردم و صرفا از حضور در مکانها و مراسمها و تعریف و تمجید از هنرمندان  اوز و ابراز خوشحالیشان از اینکه در جمع مردم هنرمندان اوزی  میباشندو گرفتن عکس  هستند دیده و خوانده ام . مسولان میزبان دعوت کننده از سرکار خانم شعبان نژاد حتما به این خاطر ایشان را  به اوز دعوت نموده اند  که از سخنان، بیانات، دیدگاهها و ارائه تجربیاتشان در زمینه نویسندگی و سرایندگی  برای همشهریان مطلع و  منتشر شود نه فقط تعریف و تمجید  و عکس گرفتن و به نوعی تفریح و سرگرمی برای ایشان باشد. البته خیلی خوب خواهد بود که برای هرمسافر و مهمان و مقاماتی که وارد شهر اوز میشوند بهشان خوش بگذرد و با خاطره خوب اوز را ترک نمایند اما مردم هم باید متقابلا از وجود و نظرات ایشان بهره ببرند. بهتر است اگر مطالب و سخنان آموزنده ای مطرح شده و ارائه نموده اند، در سایتهای اوزو فضای مجازی  منتشر شود و ایشان در انتهای مسافرتشان یا بعد از ترک اوز در مقاله ای که منتشر خواهند نمود در مورد آنچه که  از شهر اوز برداشت کرده اند و نواقص و  کمبودها و راهکارهای مناسب برای بهبود وضعیت کتابخوانی، نویسندگی و سرایندگی شعر در میان جوانان و دانش آموزان اوز تهیه و ارائه نمایند. امید است موسلان سایت و برگزار کننده دعوت از خانم شعبان نژاد از ارائه نظرم ناراحت نشوند. قدوم مبارک خانم شعبان نژاد به شهر اوز محترم میشماریم و امید است حضورشان در اوز برای ایشان و سایر افراد فرهیخته و خدوم مبارک باشد و انشااله تداوم داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد