پیاده روی اوز تا بندرعباس با شعار از فارس تا خلیج فارس


 در یک اقدام شایسته و قابل تقدیر یک معلول اوزی مسیر اوز تا بندرعباس را پیاده طی می‌نمایند. احمد صالحی زاده معلول جسمی اوزی به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولین به هدف شناساندن توانایی‌های معلولین مسیر ۳۰۰ کیلومتری اوز تا بندر عباس را با پای پیاده طی می‌کند.
 این معلول اوزی حرکت خود را از جلو اداره ورزش و جوانان آغاز کرده و در مسیر خود در بخشداری با کاشت درخت کرمانشاه به یاد زلزله‌زدگان این استان و درگذشتگان این بلای طبیعی ادای احترام کرد و سپس با بدرقه جمعی از مردم و مسئولین پیاده روی  خود تا بندرعباس را آغاز کرد.


وی هدف از این اقدام خود یادآوری توانایی‌های معلولین و شعار خلیج همیشه فارس ایران برشمرد و گفت پیاده روی خود را از امروز ۲۴ آبان ماه از شهر اوز آغاز و در مدت ۱۲ روز ادامه خواهم داد و روزانه ۲۰ کیلومتر پیاده‌روی خواهم کرد و شب‌ها را در مکان مناسب به استراحت خواهم پرداخت و در طول این پیاده روی هماهنگی های لازم صورت گرفته شده است انشاالله در بندرعباس با همکاری انجمن خیریه این شهر در فرمانداری حضور خواهیم یافت و پیام معلولین شهر اوز را به فرماندار ابلاغ خواهیم کرد و پرچم مقدس ایران با شعار خلیج همیشه فارس ایران در فرمانداری به اهتراز در خواهم آورد و سفر خود را با دیدار همشهریان مقیم بندرعباس به پایان خواهم رساند.


1 دیدگاه

  1. موفق و پیروز باشن

    به امید دیدار در بندرعباس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد