پیاده روی مادر و دختر ، پدر و پسر

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش صبح چهارشنبه ۲۶مهرماه ۹۶ مادران و دانش آموزان مجتمع آفرینش  به اتفاق آموزگاران، دبیران و کارکنان این مجتمع و غلامرضا کمالی رئیس اداره ارزیابی و عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش فارس، محمدرضا رضایی رئیس اداره آموزش و پرورش، عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدصدیق پیرزاد، مسعود کراماتی، علی تیرزن و احمد خضری اعضای شورای سرپرستی عصر و پسین اوز، عبدالحمید پیشداد پیشکسوت ورزشی، محمدشاحسنی معاون، ابراهمی کارشناس مسئول حراست، شهرام لطفی مسئول آموزش فنی، محبوبه مساح کارشناس و مسئول تربیت بدنی، محمد حلاجی از فعالان فرهنگی ابتدا به پیاده روی در ورزشگاه شهدای اوز پرداخته و سپس در برنامه نرمش صبحگاهی شرکت و توسط صفا علوی مربی ورزش نرمش صبحگاهی را انجام دادند.

پیاده روی مادر و دختر ، پدر و پسر

پیاده روی مادر و دختر ، پدر و پسر

 

پس از آن در زمین چمن به صرف صبحانه پرداخته و در پایان هفته تربیت بدنی و ورزش را گرامی داشتند. در این آئین محمدرضا رضائی رئیس آموزش و پرورش درباره اهمیت ورزش و نقش آن در تعلیم و تربیت سخن راند. و مبینا جام گوهری دانش آموز کلاس هشتم درباره ورزش و رومیسا زمانی کلاس اول این مجتمع نیز به خوشامد گویی پرداخته و هفته تربیت بدنی را تبریک گفتند. پس از انجام مراسم دانش آموزان به مجتمع رفته و تحصیل علم و دانائی را پس از یک همایش ۵/۱ ساعته پرهیجان و شادی آور ورزشی شروع کردند.

پیاده روی مادر و دختر ، پدر و پسر

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه اوز آموزشگاه امیری نژاد نیز برنامه نرمش صبگاهی پدر و پسر را در محیط آموزشگاه با حضور اولیاء دانش آموزان برگزار کرد.  معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: سلامت و پویایی به همراه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهم ترین برنامه این هفته است. محمد شاحسنی از دانش آموزان و معلمان که در این آئین شرکت داشته اند سپاسگزاری کرد.

در این آئین نیز رئیس، معاون وکارشناسان آموزش پرورش اوز و رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش فارس و رئیس اداره ورزش و جوانان اوز حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد