پیام تشکر جعفر راستگو و محمود محبی عضو شورای چهار و پنجم اوز از مردم و مسئولین

  خدای بزرگ را شاکرم که توفیق نصیب کرد تا چند سال ازعمرم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم طی شود و بتوانم انجام وظیفه کنم.

جا دارد از حمایت های همه مسئولین کشوری ‌، استانی و منطقه که یاور ما بودند صمیمانه تشکر کنم و ازهمراهی کمیسیون های مختلف شورا ، یاوران شورا و شورای محلات ،اصحاب رسانه ،ادارت ،خیرین بزرگوار و مردم شریف اوز نیز کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم  و از همه مسئولین ،وزیر محترم کشور ، استاندار محترم و مجموعه استانداری که در راه ارتقای اوز به شهرستان و استقرار ادارات تلاش و همکاری داشتند نیز تشکر نمایم. با اتمام دوره مسئولیت در شورای شهر،مسئولیت در خدمت به مردم پایان نیافته است و اگر خدا توفیق دهد و عمری باقی باشد مثل گذشته در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و در خدمت مردم خواهم بود و امیدوارم مورد رضای خداوند و شما مردم قرار گرفته باشد اگر هم قصوری در این چند ساله از بنده سر زده طلب حلالیت و بخشش دارم.
در این چند سال در کنار اعضای شوراهای چهارم و پنجم ، شهرداران محترم و پرسنل محترم شهرداری سعی کردیم برای خدمت به مردم با تکیه بر قانون در جهت بررسی و شناخت کمبودها و مشکلات در بخش های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، بهداشتی ،ورزشی ،اقتصادی، آموزشی ،فرهنگی و نیاز سنجی شهری تلاش کنیم و در زمینه مشکلات و رفع کاستی‌هایی اگر بود پیگیر باشیم و تلاش نماییم.سعی کردیم از همه طیف ها و گروه ها هم برای مشارکت دعوت به همکاری کنیم و البته ممنون آنهایی که آمدند و مجموعه شورا و شهرداری را مدیون خود نمودند هم بایدباشیم.
به رغم برخی ناملایمات و تلاش هایی که انجام میشد تا زحمات شورا نادیده گرفته شود و فراز و نشیب‌ها و همه‌ی پستی و بلندی‌ها در راه خدمت، لحظه‌ای از مطالبات به حق مردم دریغ نکردیم و خیلی از کارها به سرانجام رسید.که به زودی عملکرد دو دوره شورا را منتشر خواهیم کرد.
جا دارد از اعضای شوراهای دوره های گذشته که تجربیات گرانبهای خود را در اختیار ما گذاشتند و از همه افراد و گروه هایی که در گذشته نیز پیگیر مسائل شهر بودند و از آنها کسب تجربه نمودیم هم تشکر کنیم.در ترکیب شورا شاید مشکلاتی هم بود اما این مشکلات باعث نشد که هدف و خدمت به مردم و پیگیری های مستمر فراموش شود و به نتیجه نرسد.به سهم خود بسیار خرسندم که در زمان حضورم در شورا اتفاقات مهم و بزرگی برای شهر بوقوع پیوست که مهمترین آنها ارتقا بخش به شهرستان بود که مطالبه چندین ساله مردم اوز بود و البته تلاش پس از ارتقا هم به خصوص در استقرار ادارات با جدیت دنبال شد که خواهشم از همه این است که برای این شهرستان تازه تاسیس همچنان ادامه داشته باشد.
در پایان ضمن تشکر از همکاران و اعضای شورای دوره چهارم و پنجم ، و مجموعه شهرداری دو دوره ، برای اعضای جدید شورای شهر در دوره ششم آرزوی موفقیت و سعادت دارم،بی تردید خدمتگزاری به همشهریان عزیز فرصت مغتنمی است که امیدوارم با نگاه مدبرانه، هم مشمول لطف حق تعالی قرار گیرید و هم اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم سازد.

جعفر راستگو عضو شورای چهارم و پنجم اوز

**************************************************************************************************************

        سحر دیدم درخت ارغوانی کشیده سر به بام خسته جانی

                                                  به گوش ارغوان آهسته گفتم بهارت خوش که فکر دیگرانی

 مردم فهیم و عزیز شهر اوز

با سلام و تحیات-با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس ، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک مردم شریف و مهربان شهر اوز و مسئولان ارجمندی که در مدت ۸ سال به هر صورتی بنده را در مسیر مردم سالاری و خدمت به زادگاه خود به عنوان منتخب شورای چهارم و پنجم شهر اوز یاری داده صمیمانه اعلام میدارم .

خدای خود را شاکرم که با حمایت مردم و مسئولین توانستیم گام مهمی در جهت ارتقا و توسعه شهر اوز برداریم و این میسر نمیشد مگر با همیاری ، همکاری و همفکری همشهریان عزیز که نماد همت ،استقامت ، صبر و بردباری را در جای جای شهر به نمایش گذاشته اند و اگر در این راه قصوری از بنده سر زده آنرا به پای بی تجربگی این حقیر گذاشته و به بزرگواری خود ما بخشیده و حلال کنید .

امید است شورای ششم که متشکل از افراد کاردان ، با تجربه و لایق می باشد با وحدت و همدلی در جهت اهداف مشخص که همانا خدمت به مردم و شهر می باشد موفق باشند .

از اینکه حضوری نمیتوانم قدردان حمایت و زحمات مردم اوز باشم قلبا پوزش میطلبم امیدوارم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا در آینده و جاهای دیگر خدمتگزاری امین برای مردم شهر و شهرستان اوز باشم و اگر کاری از دست اینجانب بربیاید و نیاز باشد از صمیم قلب انجام خواهم داد .

با احترام مجدد -محمود محبی

عضور شورای اسلامی چهارم و پنجم شهر اوز


2 دیدگاه

  1. کمبود ادارات. ونقش. شورای شهر اوز

    اوز دراین دوران علیرغم توسعه وپیشرفت. در زمینه استقرار ادارات اصلی موفق نبود و شورای شهرما نتوانست هم پای شورای شهرهایی مانند. بیرم. وجویم. وبنارویه که مراکز بخش. بودند. اداراتی مانند. ثبت. اسناد. پلیس +۱۰ دادگاه وغیره تاسیس کنند. ومردم برای کارهایشان. به لار وگراش. میروند

  2. قابل توجه مسول سایت

    دراین سایت همه اش پیام تبریک مسولان پخش میشود. واقعا فعالیتی دیگر نیست. آیا دراین شهرستان خبری از فعالیتهای اقتصادی تولیدی نیست و…..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد