پیام فرماندار اوز به مناسبت روز قدس

:به گزارش پسین اوز على اصغر على پور فرماندار شهرستان اوز ، گفت امام راحل فرموده است : روز قدس روز حیات اسلام است ومقام معظم رهبرى نیز بر مبارزه با رژیم اشغالگر قدس وبزرگداشت روز قدس تاکید دارند . متن پیام فرماندار به شرح زیر است ؛

*بسم الله الرحمن الرحیم*
روز جهانی قدس، رستاخیز شکوهمند فریاد تمامی مظلومیت تاریخ معاصر بر همه ظلم و استبداد این عصر پرآشوب است. و این یکی دیگر از افتخارات جاودانه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بوده که با اعلام این روز افکار و عواطف تمامی جهانیان را به مظلومیت تاریخی ملت ستمدیده فلسطین معطوف فرمودند. حضرت امام راحل با تدبیر الهی خویش و نام‏گذاری روز قدس، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان از فرقه‏‌ها و ملیت‏ها و زبان‏های گوناگون گوشزد کرد و اعلام داشت که حمایت از اسرائیل، خیانت به اسلام است.
مقام معظم رهبری، حضرت آیت اللّه‏ خامنه‌‏ای مدظله العالی نیز، بر ضرورت مبارزه با رژیم اشغالگر قدس تأکید کرده، چنین فرمودند: 《هریک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمین است. هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است. حرف، همانی است که امام راحل عظیم الشأن فرمود: اسرائیل بایستی محو بشود. … بحث، بحث یهودی ستیزی نیست؛ مسئله، مسئله غصب خانه مسلمین است.》
این رخداد مهم تاریخی که در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحقق می یابد، پیام بیداری ملت ها است. جهان اسلام در این روز خواستار آزادی بیت المقدس و تمامی سرزمین های اشغالی مسلمانان است و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز و برتری طلبی های رژیم صهیونیستی ابراز می کنند.
بی تردید قشرهای مختلف مردم روزه دار و متدین شهرستان اوز در این روز همدل و همگام با مردم متدین و همیشه در صحنه کشور، همپای امت اسلامی و تمام آزاد اندیشان جهان و با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری ، نفرت و انزجار خود را نسبت به عاملان و روند سازش اعلام کرده و برای نابودی صهیونیسم بین الملل و هم پیمانانش و پیروزی اسلام دعا خواهند کرد.
به امید آزادسازی قدس شریف

*علی اصغر علی پور*
*فرماندار شهرستان اوز*

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد