پیام مدیر آموزش وپرورش شهرستان اوز

 به گزارش پسین اوز ، مدیر آموزش وپرورش اوز روز قدس را گرامى وپیام زیر را ارسال کردند:

((امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت اسلام است)) رهبر فرزانه انقلاب

✅ با دوراندیشی، درایت و تدبیر معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است. امسال دادخواهی جهان اسلام را در شرایطی فریاد می زنیم که با توجه به موقعیت خاص و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی راهپیمایی خیابانی به صلاح تشخیص داده نشده است.

🇮🇷 قدس قلب حهان اسلام و پایتخت جهان اسلام، نماد استقامت و مقاومت مسلمین جهان است. در این روز جهانی مبارزه با صهیونیسم و اربابان آمریکایی و اروپایی اش تا آزادی کامل قدس ادامه خواهد داشت. زنده نگه داشتن روز جهانی قدس بعنوان واقعه ای است که خونی تازه به رگ اسلام می دمد و بیانگر این موضوع است که تاریخ اسلام از صحن قدس و مسجد الاقصی می گذرد.
🔹 آموزش و پرورش شهرستان اوز به همراه تمام همکاران، دانش آموزان و اولیا امسال نیز همانند سنوات گذشته خشم انقلابی خود را در فضای مجازی به شکل های مختلف بر سر متجاوزان فریاد خواهد زد تا دشمنان تصور نکنند خالی بودن مسیر راهپیمایی باعث ایجاد حاشیه امن برایشان میشود.
اینجانب در پایان ضمن گرامی داشت روز قدس و آزاد سازی فتح خرمشهر از همکاران، اولیا و دانش اموزان شهرستان اوز دعوت می کنم به همراه دیگر مسلمانان اقصی نقاط جهان ویژه برنامه روز قدس که با سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی پخش می شود، همراه شوند و بار دیگر حمایت از قدس شریف را اعلام دارند.

*روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اوز*


1 دیدگاه

  1. شهروند وولی دانش اموز دبیرستانی

    با تبریک بابت ارتقای اموزش وپرورش شهرستان اوز به مدیریت تقاضای مردم اینستکه از لحاظ کیفیت هم ارتقا پیدا کنند زیرا این ادره با افت کیفی در ضمینه اموزشی مواجه است وهم طراز نام وفرهنگ مردم اوز فعال نیست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد