پیگیر ارتقاء نمایندگی ورزش و جوانان چه مقامی است

در سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان اوز و افتتاح مجموعه ورزشی کوره، از سوی مردم، شورا، فرماندار و نماینده مجلس تقاضای ارتقای نمایندگی ورزش به اداره گردید که وزیر هم با آن موافق بود. ولی چه مقام و چه کسی مسئول پیگیری این موضوع است؟

به گزارش پسین اوز و به نقل از دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی در سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان اوز برای افتتاح مجموعه ورزشی رئیس عبدالجلیل شهر کوره، از سوی شوراهای شهرستان، شهر، فرماندار، اداره ورزش و جوانان و حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست کتبی در ۸ مورد ورزشی که مهمترین آنها ارتقاء نمایندگی ورزش و جوانان بوده است به وزیر ارائه شد که تمامی این درخواست ها مورد موافقت شفاهی قرار گرفت و مقرر شد این موضوعات پیگیری شود.

آیا تا کنون از سوی شوراهای شهرستان، شهر، فرمانداری و ورزش و جوانان این موضوعات پیگیری شده است؟ دفتر نماینده اظهار می دارد نامه حسین زاده نماینده مجلس از سوی سرپرست دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به سه مدیر وزارتخانه یعنی: ۱- دکتر شکیبا مهر مدیرکل فنی و نظارت بر طرح و اماکن ورزشی ۲- مطلبی رئیس مرکز فناوری و اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری ۳- خانم ملارمضانی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دستور داد که: «موضوعات با قید فوریت بررسی و نتیجه اقدامات انجام شده اعلام گردد.»

آیا تا کنون این دستورات مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان پیگیری شده است؟ اما ۸ موضوع مورد درخواست چه بوده است؟

۱- ارتقاء نمایندگی ورزش و جوانان به اداره ۲- اختصاص یک دستگاه خودرو به اداره ورزش و جوانان اوز ۳- ساخت پیست موتورسواری ۴- نصب کف پوش سالن ووشو شهر اوز ۵- ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در فیشور ۶- ساخت تالار ورزشی بانوان در شهر اوز ۷- ساخت زمین ورزشی چمن در روستای کهنه ۸- ساخت زمین ورزشی چمن در روستای هود.

در پایان از نماینده مجلس، روسای شوراهای شهرستان، شهر، ورزش و جوانان و فرماندار تقاضا می شود برای مردم روشن شود که اقدامات به کجا انجامیده است؟

 


3 دیدگاه

  1. مردم. وپاسخگویی مسولان. در اوز

    با تشکر از مدیریت. سایت. اینگونه. سوالات مهم. اجتماعی از مسولان. بسیار. لازم. وضروری. است که باید خبرنگاران و رسانه های محلی آنرا پیگیری. نمایند ضمن اینکه مورد. توجه مسولان. رده بالای استانی. وکشوری. هم می باشد که مرتب. اعلام. میکنند. که مسولان. شهرها باید پاسخگوی. مردم. باشند. با تشکر

  2. خدمت آقای هاشم پور. ریس ورزش. جوانان. اوز

    از آقای هاشم پور مسول. ورزش. وجوانان. شهرستان. اوز انتظار. داریم. پاسخ این مقاله مهم مورد توجه مردم. اوز. را بدهند تا روشن. شود که چه کارهایی صورت گرفته است (بر طبق فرمایشات ریس جمهور واقای. استاندار فارس مسولان در مقابل مطالبات. وسوالات مردم. باید. پاسخگو باشند)

  3. در مرحله نخست باید اداره ورزش پسگیر باشد بعد هم شورا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد