چهارمین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اوز

به گزارش پسین اوز، چهارمین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اوز در تالار فردوسی این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز در این آئین احترام و تکریم دانشجویان و اساتید را در راس برنامه ها ذکر و گفت: خوشحالیم که در دوازدهمین سال تاسیس دانشگاه آزاد در اوز ۷۰ نفر از دانشجویان عزیز وارد جامعه می شوند. وی گفت: ارتباط ما با دانشجویان قطع نخواهد شد و از آنان می خواهیم که همچنان خود را از خانواده دانشگاه بدانند. افتخار می کنیم که دانش آموختگان ما در سمت شهردار، شورای شهر و سایر ادارات و نهادها در راس امور هستند.

عبدالعزیز خضری افزود: ما به جوانان اعتماد داریم و برای آنان فعالیت می کنیم. تاسیس تالارهای سینما و تاتر، کشت کاکتوس، ساخت محوطه رفاهی، برگزاری همایش ها و کارگاه ها و غیره همه برای جلب جوانان و مردم است. دانشگاه به همت خیرین به ویژه عبدالقادر فقیهی ساخته شده است و در راه ارتقاء علم ، دانش و فرهنگ کوشا هستیم و سعی خواهیم کرد تعداد کتابهای کتابخانه را به ۲۰ هزار جلد برسانیم. مهدی زارع رئیس واحد لارستان ضمن تحسین و تمجید از وجود چنین ساختمان زیبا، محکم و بزرگ گفت: من عضو خانواده دانشگاه آزاد اوز بوده و هستم و در باورها نمی گنجید که به این زودی این ساختمان ساخته شود. اقدام تکریم دانشجویان در راس کارها بسیار مهم و من آن را تبریک می گویم. نام نیکوکاران با ساخت این دانشگاه ماندگار می شود.

در ادامه این آئین مجید آقایاری، محمدسعید رضائی، ساحل مبصر و فرهادی، عبدالوهاب کریمی، افسانه شفائی، افشین وصالی و … به هنرنمائی پرداخته و چند برنامه هنری اجرا کردند. تیزر کلیپ پاتک ساخته یوسف منظریان و کلیپ فعالیت های دانشگاه پخش شد و از ۲۸ دانشجوی دوره کاردانی و ۳۸ دانشجوی دوره کارشناسی و دانشجویان فعال و کارکنان دانشگاه تقدیر گردید. در این آئین علاوه بر دانشجویان و همراهانشان اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد واحد لارستان و گروهی از اعضای هیات امنای اوز نیز حضور داشتند.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد