رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد فارس در اوز

به گزارش پسین اوز حجه الاسلام سید سجاد نیکخو مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد فارس به اتفاق دکتر مهدی زارع، دکتر خرم بخت، مهندس نجیب زاده رئیس و معاونان دانشگاه آزاد واحد لارستان از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز بازدید کردند.

در این دیدار و نشست بخشدار، رئیس مجتمع علوم دینی امام شافعی و جعفر راستگو سخنگوی شورای استان و گروهی از اعضای هیات امناء و کارکنان نیز حضور داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اوز گفت: از سال ۸۶ این مرکز در اوز شروع به کار کرده است و من از واحد لارستان، مردم اوز، مسئولان و نیکوکاران که در ساخت و تاسیس دانشگاه همکاری کرده اند، سپاسگزاری می کنم. عبدالعزیز خضری افزود: سرمایه ما مردم و دانشجویان هستند. آتش فراز بخشدار نیز به تاریخچه دانشگاه آزاد در اوز اشاه کرد و افزود: انتقال از ساختمان آموزشگاه خضری و ورود به این دانشگاه یک اراده آهنین می خواست که آن را در رئیس دانشگاه دیدیم و البته در ساخت این دانشگاه همه مشارکت کردند.

محمدصدیق پیرزاد رئیس هیات امناء، احمد خضری دبیر هیات امناء و سایرین نیز مطالبی پیرامون علم و دانش در دانشگاه ایراد کردند و احمد خضری درخواست تاسیس رشته های کارشناسی ارشد به ویژه  رشته های حقوق و عمران را کرد.

شیخ محمدصالح انصاری طی سخنانی از وحدت و همدلی مردم منطقه صحت کرد و با اشاه به آیات متعدد قرآن کریم درباره علم، ثروت و ایمان توضیح داد. شیخ انصاری افزود: هر زمان کاری به غیر اهلش سپرده شود خیانت است و در لارستان کارها به اهل واگذار شده است. در لارستان چه شیعه و چه سنی مرید و مرادشان مرحوم آیت الله آیت اللهی است و این در هیچ کجای ایران دیده نمی شود. حجت الاسلام نیکخو نیز با اظهار خرسندی از دیدار شهر اوز گفت: من در اینجا پیوند عمیق علم و تقوی را می بینم. تدین، خدا محوری و اخلاص در جنوب شرقی فارس مشهود است وی از نیکوکاران تشکر کرد و گفت: بسترسازی برای توسعه علم بسیار مهم و ارزشمند است اما ما علم با اخلاق را قبول داریم . برای افزایش رشته و مقطع تحصیلی باید طرح توجیهی بنویسید تا اقدام شود. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد