چهار حضور موفق در جشنوارهای بین المللی فیلم کوتاه برای تازه ترین آثار محمدیوسف منظریان فیلمساز جوان اوزی

به  گزارش پسین اوز و به نقل از انجمن فیلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز «گروه فیلمسازی کات اوز »با فیلم کوتاه پوکه و فیلمنامه کوتاه «دره »تازه ترین آثار محمدیوسف منظریان در چهار جشنوار بین المللی فیلم کوتاه حضور موفق داشته است.

 فیلم کوتاه پوکه توانسته در هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه lift off انگلستان و دوازدهمین جشنواره Youth Diversity لس آنجلس آمریکا که با هدف شناسایی استعداد های برتر برگزار می شود در جمع آثار راه یافته و منتخب قرار بگیرد و در بیست و هفتیمن جشنواره بین المللی fresh film ایرلند موفق به نامزدی جایزه ویژه بخش «قضاوت با شما» این جشنواره گردد.

این فیلم کوتاه که منظریان آن را در سنندج جلوی دوربین برده است،  *روایت زنی است که در هیاهوی جنگ تنها ۵ دقیقه فرصت دارد جان خود و پسر بچه یکساله اش را نجات دهد… *

دیگر اثر منظریان فیلمنامه کوتاه «دره »است که توانسته در بخش فیلمنامه نویسی کوتاه منتخب ششمین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی widescreen film Festival میامی آمریکا شود.

این فیلمنامه که هنوز به مرحله ساخت نرسیده روایت چند کودک است که در یک دره بزرگ درگیر یک ماجرای عجیب می شوند.

فیلم کوتاه «پروانه های تابستانی »دیگر اثر منظریان است که طی روزهای گذشته مراحل نهایی تولید آن به پایان رسیده و به همراه این آثار قرار است در جشنواره های داخلی و بین المللی فیلم کوتاه شرکت کند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز برای این هنرمند فعال و پرتلاش و گروه فیلمسازی کات انجمن فیلم اوز آرزوی موفقیت در عرصه های بین المللی و ملی دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد