چهل و هفتمین شماره پسین اوز چاپ و منتشر شد

۱۷۲ میلیمتر باران در دی ماه نویدبخش سال نکو، با حضور مدیرعامل کشور و پیام استاندارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اوز افتتاح شد، رئیس بنیاد مسکن کشور در اوز، خداحافظی فرماندار سابق لارستان از مردم اوز، معاون سیاسی استاندار: توسعه جنوب فارس در گرو وحدت تسنن و تشیع، ساخت ۴ واحد آموزشی توسط نیکوکاران اوز در روستاهای خمیر، فرمانداراوز:  سیل اخیر حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد، مردم اوز به کمک سیلزدگان بیرم شتافتند، روستای بیدشهر به شهر ارتقاء می یابد، جاده های باستانی شهرستان اوز را بشناسیم و … از تیترهای این شماره پسین اوز می باشد.

دیگر مطالب و مقالات این شماره: برای پایداری و خدمات رسانی به معلولان احتیاج به مکان است، جاده هـای بـاستـانی شهرستـان اوز، آیه اولی الامر و انتصاب مسئولان در اوز، حل نارسائی های شهر اوز در حوزه مشکلات شهری، توجه به شاهراهِ شیراز-لار-بندرعباس از زمان شاه‌عباس آغاز شد، اوز الگوی توسعه متوازن، مقایسه ای تطبیقی بین اوز و بنارویه، چهـار دروازه قـدیمی شهـر اوز ، جهان بانو همسر میرمحمدتقی اوزی ۱۴ سال بر لارستان حکومت کرد.

 مطالب صفحات: اخبار، مقالات و خانواده زینت بخش شماره ۴۷ پسین اوز هستند.

دوستان، همراهان و شهروندان شهرستان اوز می توانند آخرین اخبار را به تفصیل در پسین اوز مطالعه کنند. پسین اوز در مطبوعاتی های لار، گراش، شیراز، بندرعباس و روستاهای توابع اوز و بویژه از مطبوعاتی عالی زاده و جایگاه سوخت ملکی تهیه فرمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد