کارگاه آموزشی کشت زعفران

به گزارش پسین اوز، کارگاه آموزشی کشت زعفران به همت شرکت پژواک اندیشه خاطره سبز در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اوز با حضور بخشدار، رئیس جهادکشاورزی، اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه بامداد با سخنان خاطره حاجی پور مدیرعامل شرکت آغاز شد.

محمدحسین آتش فراز بخشدار، اشتغالزائی و کارآفرینی را دغدغه اصلی مسئولان نظام دانست و اظهار داشت: برای اشتغال و کارآفرینی نیاز به آموزش است که با پیگیری خاطره حاجی پور این مهم انجام م پذیرفته است. وی افزود: کشت زعفران در منطقه کارشناسی شده و مسلما جواب خواهد داد. نظام پور مسئول جهاد کشاورزی اوز نیز اظهار داشت: مایه افتخار است که برای اولین بار در جنوب فارس و در اوز این کارگاه برگزار می شود و باید از آن استفاده کرد.

مهران عسکری رئیس شورای اسلامی شهر اوز نیز گفت: اولین ها همیشه موفق هستند. از این که با پیگیری مسئولان و شرکت پژواک اندیشه این مهم انجام شده است بسیار خوشحال هستم. در انتها خاطره حاجی پور از مدعوین سپاسگزاری کرد و گفت: مهندس مریم زارعی از شیراز کارگاه آموزشی را اداره و تدریس خواهند کرد. وی گفت: استقبال از شهرهای لار، گراش، خنج، خور، اوز و محلچه در این کارگاه ستودنی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد