کارگاه آموزش آتش نشانی جنوب فارس در لارستان

به گزارش پسین اوز، و به نقل از میلاد لارستان دوره آبرسانی و تصادفات جاده ای به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار و با حضور دو تن از اساتید برجسته و مجرب سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی فارس برگزار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار گفت: این دوره به مدت دو روز با حضور آتش نشانانی از شهرهای اوز، بیضا، داراب، فسا، لار و لامرد با هدف ارتقاء سطح علمی و خدمات بهتر و سریع تر در تصادفات و همسان سازی شهرستان های هم جوار برگزار شد. سعید منشی افزود: در روز اول شرکت کنندگان به صورت تئوری و با لوازم آتش نشانی و نحوه کار با آن ها مطابق استانداردهای روز دنیا آشنا شدند.

وی اضافه کرد که در روز دوم مباحث مطرح شده در دوره تئوری به صورت عملی اجرا شد. معاون شهرداری لار نیز گفت: با پیگیری های شهردار و فعالیت آتش نشانان لار این واحد آتش نشانی در مدت کوتاه ارتقاء یافت. شریفی لاری با بیان این که آتش نشانی لار از واحد به سازمان ارتقاء یافته است اظهار داشت: با توجه به مصوبات شورای تامین لارستان مشکل خدمات رسانی در بیرون شهر برطرف شده و آتش نشانان می توانند تا شعاع ۱۸۰ کیلومتری به خدمات رسانی بپردازند. وی در پایان گفت: نباید کمبود اعتبارات شهرداری ها بهانه ای برای خدمات رسانی کمتر به شهروندان باشد.


2 دیدگاه

  1. برگزاری کلاس و دوره های آموزشی اقدام بسیار خوب و قابل تقدیر می باشد اما نشاندن آتش نشانان بر فرش و زمین روی زمین برای برگزاری دوره آموزشی بسیار توهین آمیز میباشد واگر چنین کلاسی در اوز برگزار میشد و افرادی از سایر شهرها حضور داشتند و روی زمین نشسته بودند دیگران به مردم و آتش نشانی اوز ایراد میگرفتند و اعتراض میکردند

  2. بسیار. عالی موفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد