کتابداران شهرستان اوز قدردانی شدند


به گزارش پسین اوز و به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار به همت فرمانداری و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اوز نشستی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در تالار فرمانداری در صبح یکشنبه ۲۵ آبان ۹۹ برگزار شد.
علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار از نیکوکاران و خیرین شهرستان به نیکی یاد کرد و گفت: وظیفه دارم از کتابداران به عنوان سربازان و مروجان فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشکر کنم. فرماندار افزود: شهرستان در ۱۳ مورد در قله افتخار استان فارس ایستاده است و امروز هم خبر انتخاب فریناز تورانی به عنوان کتابدار نمونه استان فارس را به عدد ۱۴ می‌رساند. وی اضافه کرد که شهرستان اوز در استان به عنوان یک شهرستان فرهنگی پیشتاز است و امیدواریم کشوری و جهانی شویم. هدف از ترویج فرهنگ و کتابخوانی جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
فوزیه زارع سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اوز به فعالیت‌های این کتابخانه اشاره کرد و گفت: در این مدت کوتاه توانسته ایم مجوز استخدام کتابدار را کسب کنیم. وی ترویج کتابخوانی را نوعی خدمت به مردم دانست و گفت: بیست و هشتمین دوره کتابداری با حمایت فرماندار امروز برگزار می‌شود.


در ادامه جلسه فرزاد شریفى مدیر دفتر نماینده، فروغ هاشمی، مسعود کراماتی، احمد خضری،فریناز تورانی ، علی ایزدی، عاطفه بهزادی، الهه مرادی و فاطمه گل حقیقت نیز در مورد هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار و غیره صحبت کردند.
در پایان لوح تقدیر به کتابداران شهرستان اوز اهدا شد و از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه عمومی شهرستان اوز سه جلد کتاب سرود دشت زلاوز اثر سیلوانا سلمانپور، واژه نامه گویش مردم اثر محمد رفیع ضیایی و نسرین انصاف پور و سیری در داستان های کوتاه اثر محمدرفیع ضیایی و غلامرضاکیانی به فرماندار اهدا شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد