کشف مرغ فاسد در محور لار- بندرعباس

سروان عباس پناه فرمانده پلیس راه لارستان از توقیف  یک دستگاه کامیونت فوتون حامل ۱۸۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد شده در محور لار بندرعباس خبر داد.

وی اظهار داشت: عوامل گشتی ای ن یگان متعاقب گشت زنی و کنترل وسائط نقلیه در محور فوق، این کامیونت را به علت ارتکاب تخلفات راهور متوقف که ‌راننده کامیونت موصوف با ارائه یک نسخه بارنامه دولتی بیان نمود که حامل محموله گوجه فرنگی از مقصد بندرعباس به مقصد تهران می باشم که در بررسی های دقیق تر مشخص گردید بارنامه به صورت صوری صادر و راننده آن در اظهارات بعدی عنوان نمود که این مقدار مرغ فاسد شده را به مقصد تهران بارگیری نموده ام، که مراتب، توسط عوامل این یگان طی تنظیم صورتجلسه ای ضمن اعمال قانون تخلفات مرتکب شده توسط راننده خودرو صدرالاشاره به همراه خودرو و محموله مرغ جهت سیر مراحل قانونی در اختیار شبکه دامپزشکی لارستان قرار گردید.


1 دیدگاه

  1. خدا رحم کنه در مناطق دورافتاده مسولین باید بیشتر دقت نمایند که از اینگونه موارد پیشگیری کنند زیرا میزان ارائه مواد خوراکی فاسد با تصور اینکه کنترل کمتر است امکان توزیع آنها در میان مردم بیشتر است که ممکن است منجر به بیماری و مسمومیت افراد شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد