دیدار هیات امنا وکارکنان دانشگاه آزاد با شهردار

گروهى از اعضا هیات امنا، اساتید وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامى اوز با شهردار دیدار و گفت وگو کردند.

 به گزارش پسین اوز، این دیدار که در ساعت ١٣ روز سه شنبه ٢١فروردین در شهردارى صورت گرفت؛ رئیس دانشگاه ضمن سپاس از شهردار گفت: مابراى تبریک سال نو و سپاس از ماندگارى شما در هیات امنا آمده ایم، عبدالعزیز خضرى افزود؛ همیشه پول حلال مشکلات نیست بلکه خودباورى، اعتماد به نفس، همکارى وتعامل باعث پیشرفت شده و در این رهگذر دولت هم توجه خواهد کرد.

وى تصریح کرد که دانشگاه آزاد در کنار شورا وشهردارى خواهد بود. خضرى از راه اندازى سینما فردوسى و مشکلات آن سخن راند و از شهردار و سایر مسئولان درخواست حمایت براى ماندگارى آن کرد، شهردار ابتدا از هیات امنا و کارکنان که در تاسیس و تجهیز و بقا دانشگاه آزاد فداکارى کرده اند تشکر کرد و گفت: ساختمان بسیار زیباست که باید نگهدارى داشته ها مورد توجه قرار گیرد و امید است از نظر آموزشى نیز پیشرفت کند.

مسعود کراماتى خرد جمعى و همگرائى وحدت را اساس پیشرفت دانست و براى آن اهمیت قائل شد. کراماتى اضافه کرد که ابتداى شهرک صنعتى پایان حوزه شهرى است، ولى براى اتمام بزرگراه اوز گراش تلاش خواهیم کرد. شهردار علت عدم فضاى سبز را بالا بودن اى سى آب دانست و راه حل آن را آب شیرین کن اعلام کرد، و براى سایر درخواست هاى دانشگاه آزاد قول بررسى مساعد داد، این دیدار یک ساعت به درازا کشیده شد وگروهى از حضار نیز صحبت کرده و پیشنهاداتى ارائه نمودند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد