کلاس های تقویتی و کنکور در مدارس

به گزارش پسین اوز، صبح امروز ۵ اردیبهشت، بخشدار، روسای آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر، انحمن های خیریه و نواندیشان و پسین اوز از کلاس های تقویتی و کنکور که به همت اداره آموزش و پرورش و همکاری انجمن نواندیشان برگزار می شود در دبیرستان دوره اول متوسطه احمدیان بازدید کردند.

در این دیدار ۱۱ نفر از دانش آموزان دختر مدارس یادگاری و احمدیان حضور داشته که توسط افخم تدریس می شد. محمدحسین آتش فراز بخشدار، محمدرضا رضایی رئیس آموزش و پرورش، جعفر راستگو سخنگوی شورای استان فارس و افخم مدرس کلاس، سهیل کاریانی عضو انجمن نواندیشان درباره اهداف و چگونگی تشکیل کلاس ها صحبت کردند. رئیس آموزش و پرورش از همکاری انجمن نواندیشان در تشکیل این کلاس ها سپاسگزاری کرد و گفت: حداقل هزینه از دانش پژوهان اخذ می شود و بیشترین هزینه را انجمن نواندیشان متقبل شده و این اداره نیز در تامین فضا، مکان و خدمات به طور رایگان همکاری دارد.

تاکنون ۸ هفته این کلاس ها ویژه دختران و پسران تشکیل شده و در دوره  های متوسطه اول ۴۳نفر  و موسطه دوم ۳۵ نفردر این کلاس ها آموزش می بینند.


2 دیدگاه

  1. شهرونداز تهران

    الان سال هاست که دانش اموزان دبیرستانهای اوز دیگر در دانشگاههای معتبر دولتی قبول نمیشوند واین بخاطر سطح پایین تدریس در اوز است روزگاری وصعییت اوز در منطقه جنوب فارس زبانزد همه بود وبیشتر اوزیها در دانشگاههای بزرگ تحصیل میکردند اما الان بیشتر بچه های که از اموزش وپرورش فعلی اوز فارع التحصیل میشوند مجبورند در داناههای کوچک محلی مانند پیام نور و ازاد وعیره مشعول شوند که چندان کیفیتی ندارند خلاصه که کیفیت اموزش وپرورش اوز نسبت به شهرهای مجاور خیلی پایین تر است

  2. همشهری پیگر مسایل آموزشی اوز

    کلاسها چند نفره میباشند در بخشی از گزارش اشاره شده ۱۱ نفر و در انتها به تعداد بیشتر اشاره شده است. بهتر بود که هیچگونه هزینه ای از دانش آموزان بومی در یافت نمیشد تا تعدداد بیشتری برای شرکت در کلاس تشویق شوند و در انتهای دوره امتحان برگزار شود و برای افراد برتر جایزه خوب تعیین شود . ایا برای این دوره یک نفر دبیر برای تمام دروس کفایت میکند یا نه‌؟ . معمولا برای دروس فیزیک ریاضی زبان انگلیسی و عربی و زیست شناسی و سایر دروس باید دبیران مختلف تدریس نمایند . یک نفر دبیر همه تخصص ها را ندارد. و سعی شود برای مقطع دبیرستان که کنکور در پیش رو دارند کلاس های مختلف بصورت فشرده و در روزهای تعطیل برگزار شود تا جبران عقب ماندگی سالانه را صورت گیرد. هرچند دیر هنگام‌میباشد ولی بازهم اقدام‌مثبتی است برای جوانان بومی اوز
    .با اروزی موفقیت برای جوانان بومی و آینده ساز اوز و توابع

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد